De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Weet je hoe lekker streamtracker werkt in dos op een 486 dx2 met een SoundBlaster 16-bit (hahaha)??
 
Deze heb ik een paar jaar geleden gemaakt voor een collegaatje die niet helemaal geloofde dat ik zelf muziekjes in elkaar kon draaien :) Rara hoe heette ze?
 

Attachments

  • eveline.mp3
    4,9 MB · Bekeken: 48
Weet je hoe lekker streamtracker werkt in dos op een 486 dx2 met een SoundBlaster 16-bit (hahaha)??

Nee, want ik deed het op een 386 :) Maar dat ging ook prima! Ik heb nog altijd drie ouwe SB16 ISA kaartjes liggen, kan er geen afstand van doen, moet ze maar eens inlijsten denk ik.

Ik bedenk net dat ik mijn aller aller aller eerste digitale liedjes maakte met het PLAY commando in gwbasic! :D
Vader Jacob moet ongeveer zoiets geweest zijn:

PLAY "o4l8cdeccdecefg4efg4l16gagfe8c8gagfe8c8l8c<g>c4c<g>c4"

... from the top of my head...

/edit: waar ik een vier zei moet denk ik een acht, en waar ik een twee zei moet denk ik een vier, en ik wil graag een klinker kopen.
 
Yep....dos was kut!

jullie lopen echt al laaaaang meej! Daar kan ik echt niet tegen op boksen. Zijn er ergens ook serieuze producties te checken?

Zou ik dan echt oud aan het worden zijn met mijn 29? :D Sjonge, eindelijk zijn er allemaal dingen die ik heb meegemaakt die "de jongeren van tegenwoordig" alleen nog maar uit de verhalen kennen! Tüpisch.

Maar nee, er zijn van mij geen serieuze producties te bewonderen aangezien ik eigenlijk een seksueel en religieus in de knoop zittende prairiecowboy ben met een heftig incestverleden en een gespleten persoonlijkheid, waar dan ook mijn volgende liedje over gaat. (En mijn alter ego is een systeembeheerder, unix programmeur en matige amateurmuzikant).
 
huily scheet... 10 stuks er weer bij (191 momenteelbal en dus nog maar 3 achter op vorige maand!)

Zou ik dan echt oud aan het worden zijn met mijn 29?
jeuz en ook 'snawk programmeur'... word het niet eens tijd voor een Jack-female dan? :D

103041%203.5mm%20Stereo%20Jack%20Female%201.jpg


overigens moet Fistrukker II prima werken op een 386 want een Amiga (500) kon het ook gewoon destijds en daar komen die trekkers per slet van rekening ook allemaal vandaan...

maar nu gaan we weer ff kutten graag!
 
Een nieuw kutnummertje, "Chaos".

Phochos
 

Attachments

  • Chaos.mp3
    2,7 MB · Bekeken: 55
ik schat 280 deze maand als het zo doorgaat...

klappertjes op de vuurpiel van de afgelopen K#s zijn toch wel:
Zoid - PI
Teluur - The Curious Lovestory Of The Girl In The Bikini And One Big Fish

met de nodige whiskas inhoudelijkheden in cupje gewoon niet te versmeden...
diep! :dj:

ook was zaadbunny's eveline best wel dat je zegt... dat je... zegt... ook...

Teluur - [52]Te[76] ook wel... ook... geilend op de perioludieke tafel dinges...
 
Maar nee, er zijn van mij geen serieuze producties te bewonderen aangezien ik eigenlijk een seksueel en religieus in de knoop zittende prairiecowboy ben met een heftig incestverleden en een gespleten persoonlijkheid,

Wow!!!! Hahahahahaha!

Zou ik dan echt oud aan het worden zijn met mijn 29?

Volgend jaar voor mij ook the big 30

En mijn alter ego is een systeembeheerder, unix programmeur en matige amateurmuzikant
Ik ben vliegtuig monteur.....das ook niet de meest inspirerende omgeving, zeker niet met heel die economische kutzooi.
 
Nee, want ik deed het op een 386 :) Maar dat ging ook prima! Ik heb nog altijd drie ouwe SB16 ISA kaartjes liggen, kan er geen afstand van doen, moet ze maar eens inlijsten denk ik.

Ik bedenk net dat ik mijn aller aller aller eerste digitale liedjes maakte met het PLAY commando in gwbasic! :D
Vader Jacob moet ongeveer zoiets geweest zijn:

PLAY "o4l8cdeccdecefg4efg4l16gagfe8c8gagfe8c8l8c<g>c4c<g>c4"

... from the top of my head...

/edit: waar ik een vier zei moet denk ik een acht, en waar ik een twee zei moet denk ik een vier, en ik wil graag een klinker kopen.

WWhaaaaahaa
GW-basic haha
Daar was ik al bezig met me-ziek maken... pppfff das pas lang geleden.
en dan er een .bat bestand van maken:)

Maar iid een beetje offtopic, maar moest het ff vermelden!

Die tijd was mooi kut man!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top