De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
AU ! + een ! :D
 

Attachments

  • Au.mp3
    2,7 MB · Bekeken: 54
Okeedan. Ye Olde SadBunny's Vaginale Afscheiding uit den Zeer Ouden Doosch...

Vasttrekker onder dos op een AMD K6 233 mhz (of SnelRukker, 't is maar hoe je 't noemen wilt) was toen al heel wat. In ieder geval was het absoluut niet moeilijk om Ye Olde Kutnummersch te maken (hoewel het toen fonkelnieuwe kutnummers waren). Ik zal het jullie niet aandoen om alles te uploaden dat ik NIET kut vond :)

Deel 1 van 3.

/edït: wat? zei ik AMD K6 233? Het merendeel moet nog gemaakt zijn op mijn pentium 1 75 mhz...
 

Attachments

  • BoogieChip.mp3
    804,7 KB · Bekeken: 73
  • BuschjeKomtZo.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 68
  • KeelklankenAgogo.mp3
    645 KB · Bekeken: 66
  • LikMeReet.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 66
  • Popcorn_LekkerVaag.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 74
Deel 2 van 3.
 

Attachments

  • SierraCaesar3Mix.mp3
    1.006,2 KB · Bekeken: 57
  • SlechtsteRadetskiMarsOoit.mp3
    3,1 MB · Bekeken: 59
  • StinkieHetRioolMonster.mp3
    2,2 MB · Bekeken: 54
En dan natuurlijk deel 3 van 3.
 

Attachments

  • Superkaas1.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 51
  • Superkaas2.mp3
    2 MB · Bekeken: 60
  • Superkaas3.mp3
    966,6 KB · Bekeken: 69
  • Superkaas4.mp3
    1 MB · Bekeken: 66
He ho, maar wacht eens even..!! 'k Had vandaag nog niks gemaakt!!

SENSATION BROWN
attachment.php

 

Attachments

  • sensbrown.JPG
    sensbrown.JPG
    36,1 KB · Bekeken: 60
drumloopje van "we just"? nou ja de hele track was nutuulk wederom een loop :D

momenteel 9,75 K#/dag... in het gunstige geval dus 302 K#s/maand

en toen stond ik zomaar ineens op positie 4 van de top

Wie djust :)
Loopers zijn bloopers *D

*ps* ik zag zo dat gras er verlaten en eenzaam bij liggen in de kouw hier aan de overkant en dacht toen; gelukkig ben ik geen gras, en toen ontstond er pardoez een ballen track aka nutkummer :D
 
Willekeurige Commodore 64 meuk...

Strikt genomen natuurlijk niet mijn eigen kutnummer(s), maar wel erg kut dus in die zin toch weer heel onpasselijk.

Wel mijn arrangementje in ieder geval :D

Dit is pas uit den ouden doodsch...
 

Attachments

  • willekeurige_c64_meuk.mp3
    3,9 MB · Bekeken: 60
Voor die andere ouwe lullen die zich net als ik nog het totaal geflipte tijdperk 1990 herinneren. En dan in dit geval in 't bijzonder de 'twee levende bemanning'.
 

Attachments

  • OhMijZoGeil.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 68
attachment.php


:frons:
 

Attachments

  • heaven.JPG
    heaven.JPG
    22,8 KB · Bekeken: 57
Voor die andere ouwe lullen die zich net als ik nog het totaal geflipte tijdperk 1990 herinneren. En dan in dit geval in 't bijzonder de 'twee levende bemanning'.

:dubbel: ...
 
huilt scheet, zaadbunny laat ze lopen of nie dan!? 19 stuks inmiddels :mexico:


hehe gaaf plaatje! :dubbel:

het gemiddeld aantal K#s/dag is wederom gestegen en staat nu alweer op 10,22

Ja, wat een kutweekend! Heb me al een tijd niet meer zo vermaakt :D

Heb trouwens ook in jááren niet meer die ouwe kutnummers van mezelf beluisterd. Was ook weer even een blast from the past. Ik zag mezelf zo weer zitten, bij mama thuis, koptelefoon op, veel te jong een joint in me harses met het raam open en de wierook vlak naast de deur (nee mijn moeder had vast géén idee! ;)) mijn huiswerk verslonzend, dromend van mijn ontmaagding die ik "echt dit jaar nog zou hebben! (uh huh)", balend van geldgebrek (éénouder-uitkeringsgezin, tsja, hoe veel 8088's ik niet bij de vuilnis uit de buurt heb wegesjouwd?!), programmerend in QuickBasic (en mij afvragend waar toch in 's hemelsnaam iemand ooit arrays of subroutines voor zou willen gebruiken), prince of persia 1/populous/Stunt Driver/WITW is San Diego/Bad Street Brawlers/Operation Wolf/Chips Challenge/Commander Keen/Duke Nukem/Budokan/Civilization 1/BlockOut/Barbarian/Golden Axe/Perestrojka/Arkanoid/etc.etc.etc. spelend, Thea Beckmann/Astrid Lindgren/Jan Terlouw etc. verslindend, altijd en altijd klaarzittend om op TAPE/REC te drukken als er een leuk liedje op radio 3 langs kwam (Oh Me So Horny bijvoorbeeld), handmatig doorgebrande Hercules Monochrome en CGA chipsets reparerend met een belachelijke overkill soldeerbout (ging bijna altijd mis), masturberend op Ranja de Roversdochter of zo (of een willekeurig ander stoer wijf uit een of ander avonturenboek), horoscopen uit mijn duim zuigend voor de schoolkrant, meerstemmige liedjes zingen door van het ene versleten bandje naar het andere te overdubben met een zelf ingesoldeerde ingang voor een geïmproviseerde microfoon (lees: een opengebroken koptelefoon, werkte toen nog redelijk goed)...

Aaahhhhhhh... Those were the days! En dit weekend heb ik 't allemaal herbeleefd. I ABSOLUTELY :luv: de kutnummer topic.

/edit: aaahhhh, those were ECHT the days. Ik was er toen rotsvast van overtuigd dat ik nooit heimwee naar die tijd zou hebben... Nou moet ik naar bed anders ga ik nog janken :D
 
Awwwwww wat lief, tnx! Ik vraag me nu, naar aanleiding van dat plaatje, opeens af hoe oud die Ronja eigenlijk was in de verhalen. Voor mijn idee was ze altijd van mijn eigen leeftijd.

Ja hee je moet toch wat! :) Die hoofdpersoon uit die boeken van Thea Beckman over Thule (groenland na de 3e wereldoorlog), hoe heette ze ook weer, Thura als ik me goed herinner, deed 't ook altijd goed. Die Christian moest alleen met z'n fikken van haar afblijven :D

Ja, desperate, pathetic etc... Totaal emo gevoelsmens was ik, maar rotsvast overtuigd van het tegendeel. Ondertussen in mijn hoofd wat meer in evenwicht, denk ik. Ben benieuwd hoe mijn psyche over nog eens 25 jaar in elkaar zit.

Welterusten!

/edit: euhm, 25 is wat overdreven. Toen was ik 8 :) Maak 'r maar 20 van of zo :) Blowen deed ik nog weer pas 3 jaar later dan dat trouwens. Trouwens Commander Keen en Civilization 1 draaide helemaal niet op monoschroom of CGA dus dat kan nooit. Die boeken, dat solderen en die radio en al die andere games waren wel die tijd :) Okee dan heb ik wat dingen door elkaar gehaald misschien. Sue me :)

/edit 2: TERING! ROODHAAR! Ja! Uit de PEP! Damn kerel, geweldig :)
 
Ja hee je moet toch wat! :)
idd, lingerie folders deden het ook wel goed :D

maar goed, enough widda chit'n chat'n, on widda cunt!


zitten overigens best nog wel 'redelijke' fastrukker stukkies tussen (ik zie de fx commands al voor me) :okdan:


170

jeuz... er zijn vanaf 1 jan 2009 tot nu al 42 volumes gereleased (1/4 van het totaal)
en momenteel slechts ende aleen 13 K#s van zaadbunny in de wachtrij...
 
Laatst gewijzigd:
1 weekend en ik loop weer meteen 100# achter:frons:...

@zoid: Ik denk dat charles' tweelingbroer (Hank) te horen is in je Lucky Charles trek (aangezien 100% niet geïnteresseerd is in vrouwen)...(die rechter ziet er trouwens wel ok uit)
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top