De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nou nou 6, de 'maak een stukkie hardcore' thread is ook wel groot toch?
ja en nee... het zijn nl. zijn de grootste threads uit elk forum onderdeel...
uit het forum 'tracks' is het dus de kutthread... enz :L

En de 'studio annex crib'-saga is eigenlijk wel 't grootst denk ik..
maar... da's niet de 'greatest single thread' ever :mexico:
maar goed, als we alles ff zouden plussen, van die inmiddels 14 opgesplitste threads, komen we op zo'n kleine 7000, maar vergeet niet dat die thread ook 2 jaar eerder van start is gegaan. de kutthread zou die resterende 3000 met gemak in 2 jaar kunnen binnenslepen nateluurlijk :D

ook zo leuk van de zeikmachine dat je nooit op aantallen kan zoeken en dus altijd een naam moet opgeven...
 
Flubber
88833312.cOgcoWni.nuts.gif
 

Attachments

  • Flubber.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 62
lijkt wel iets van john cage :P 4 minuten lawaai ofzo :)
 
charles en zijn kutvolgers gaan er gezamelijk voor met een toch wel indrukwekkende proza:
 

Attachments

  • tts k-i-s-s-n-g in a tree.mp3
    282,9 KB · Bekeken: 65
Ziet ik het nu goed dat er 11 van de 30 inzendingen niet de finish hebben behaald ivm niet stemmen...?

humperdepump de thread hiero maar weer vol!
 

Attachments

  • Teluur - Tussendeur.mp3
    1 MB · Bekeken: 55
de quantiteit moest zich weer meten met die van een half jaar geleden, slechts 76 numkutters...

het percentage 'niet regulars' (personages niet voorkomend in de quanti top 10) was de afgelopen 6 maanden als volgt:

JUN: 5,1%
JUL: 19.8%
AUG: 23.0%
SEP: 11.0%
OCT: 31,3%
NOV: 6.1%


hopelijk word december weer zoals october, personale diversiteit desch kut' :L
 
Ziet ik het nu goed dat er 11 van de 30 inzendingen niet de finish hebben behaald ivm niet stemmen...?
dat klopt idd, 19 dus wel zelf ge-vote... k'weenie of het nu jammerder is voor diegene die de punten aan die soort mensen hebben gegeven of diegene die zelf niet had ge-vote, maar goed... :D

gelukkig kunnen ze op de echte konttest op hun reet blijven hangen want daar hoeven ze niet zelf te voten
wanne ongelovelijke kleun-uilen qua datte toch weer ook
 
k'weenie of het nu jammerder is voor diegene die de punten aan die soort mensen hebben gegeven of diegene die zelf niet had ge-vote
Het jammerste is het voor moi (und die Reiner), want als ze wel hadden gevoted, had ik, schat ik zo, toch wel 55 extra punten gehad.

Trouwens in Het Treiter Elixer (laarsbeen) zit een sample die ik ken, maar niet thuis kan brengen... https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=42008&d=1228146891

Om het kut/lul ratio niet te veel uit het lood te laten slaan:
 

Attachments

  • Teluur - Tussendeurtje.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 55
Het jammerste is het voor moi (und die Reiner), want als ze wel hadden gevoted, had ik, schat ik zo, toch wel 55 extra punten gehad.
ik denk ergens ook weer niet... als ze het wel hadden ge-vote hadden ze dat heel tactisch gedaan, zeer waarschijnlijk op iemand in de lage regionen der lijst. maar in plaats daarvan hebben ze dus maar helemaal niet ge-vote...

klaar met het gelul idd, over en uier... hey, alweer een 'in between door'?
 
:mexico: olé
 
Lekker ook die lokroep van de breed-gevleugelde Japanse reuzenkrekel aan het eind.

Hier is er nog een...
Pas maar op, want ik heb begrepen dat sint een kutpiet in dienst heeft die alle kutten controleert ...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top