De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ja nateluurlijk...

poortvliet.jpeg
 

Attachments

  • 6 Trak - Ja Nateluurlijk.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 55
geen dank...
je begint trouwens aardig los te komen van het K-peleton, momenteelbal reedsch 18 ende 22 voor op respectiefuslijk den zoid ende 6 :mexico:

overigens zijn volume 113 ende 114 bij deesche oplijn :dj:
we zitten alweer aan 31 K#s en dat in slechts 8 dagen, prognose is zo'n 115 deze maand :L

zijn dat 14 ezelinnen k#@%*& in je signatar?
 
je begint trouwens aardig los te komen van het K-peleton, momenteelbal reedsch 18 ende 22 voor op respectiefuslijk den zoid ende 6 :mexico:
Ik zal me wat inhouden, want anders ben ik bang dat ik binnenkort op doping zal worden getest.

zijn dat 14 ezelinnen k#@%*& in je signatar?
Nee, dat is ku(ns)t
 
Lijkt wel of ik een quantumdip ben terecht gekomen; gisteren de eerste versie van de onderstaande trek geluisterd, vanochtend was hij weer weg, weer terug in een nieuwe post en een minuut later was deze weer weg:confused:

[edit mode] nu is zelfs de post van gisteravond weg... [/edit]
 
wow, helemaal terug geinspireerd voor mijn eigen renditie van de huidige trend en hype in cuntland:
 

Attachments

  • panic in space.mp3
    1 MB · Bekeken: 51
Lijkt wel of ik een quantumdip ben terecht gekomen; gisteren de eerste versie van de onderstaande trek geluisterd, vanochtend was hij weer weg, weer terug in een nieuwe post en een minuut later was deze weer weg:confused:

[edit mode] nu is zelfs de post van gisteravond weg... [/edit]

indeed,

ik ben zodanig wanhopig als producer, dat ik de track off line haalde om een beetje te bewerken met mijn pas nieuw aangekochte decimort plugin :) mooi he :P
 
Klompen Uit Trekken
 

Attachments

  • Klompen Uit Trekken.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 58
Lol, die schoenen zullen snel stuk zijn:)

ff tijd voor de commercials nu :)
 

Attachments

  • ffreclame.mp3
    509,3 KB · Bekeken: 56
Ik zal me wat inhouden, want anders ben ik bang dat ik binnenkort op doping zal worden getest.
welnee welnee... hooguit gestest op predictor :dubbel:
in verwachting van weer een nieuw kutnummer

ff tijd voor de commercials nu :)
en daarmee sta je momenteel op een gedeelde 10e plaats samen met the phooch :mexico:
 
woepie, dan is mijn top 10 positie morgen allicht bevestigd door dat ik nog een cut track in de running heb ergens.
 
Jan is ook aan de Smackotar!
 
Dat zijn ze dan
 

Attachments

  • Smackinet.jpg
    Smackinet.jpg
    100,6 KB · Bekeken: 45
overigens is dat geluid dat op 't laatst nog ff doorgaat -afgezien van de hi-hats..- 1 enkele shot van die (bijgevoegde) 707 snare..
Kijk dat geeft zo'n track meteen extra diepgang...

Even kijken, ik geloof dat ik ook ergens nog iets heb liggen (wat NIET een renix is en ook geen timestretch en ook geen distortion en ook geen delay FX) 8o)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top