De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dit is nou n thread waar je iets aan hebt! 8o)

Vorig jaar is onderstaande track ontstaan door een samenwerking met mr pitchbend. Let op de subtiele samensmelting van de jup4 met mr pitchbend's casio cz101. De live zang, al dan niet perfect opgenomen, creeert de perfecte "hook". Het genre is avant-garde-dub.

:engel:
 

Attachments

  • mr_pitchbend-maxdox.mp3
    785,6 KB · Bekeken: 64
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
FZ demosound beta1
link (mp3)

Zeg kerel, dit is eigenlijk best goeie sjit als achtegrond-muziek in een horror-game ofzo...
Mag ik hem gebruiken in m'n 3D RPG die ik aan het maken ben?
Ideaal voor als je met rottende lijken bezaaide dungeons aant doorkruisen bent }:|
 
Unic --> Jij bent ECHT slecht :D

Echter, mijn favoriet is die van PIE :r :r :r

Origineel geplaatst door PIE
Ok hier mijn Kut Nummer:

Een parodie op super KUT plaat "Eiffel 65 - I'm Blue":

ZumKotzen - I'm RED (labadie, labadet)

:r

PIE 8)
 
Is er al zo'n enorme Kut compilatie CD uit? Bijvoorbeeld "De beste Kut nummers" die je dan bij de TVshop kunt kopen...of zijn de nummer hiervoor zelfs te slecht?
 
Origineel geplaatst door Unic
Je hebt dan ook totaal geen smaak sukkel!:kont:

Hey hey... je gaat me toch niet vertellen dat I'm Red een slecht nummer is? ;)
 
ok.. wanneer start dan de "maak van deze KUT nummers een nog KLOTERIGE KUT remix" contest?

:D

R
 
Origineel geplaatst door GnarlyBarf
in een ver en vaag verleden heb ik ooit eens een soort van remix van de spice girls :: stop right now gemaakt als geintje voor een onverwachtse wending tijdens een playback avond (<-- ja, 't was echt erg)

...webhosting4free.biz/henkjan/Stoprightnow.mp3

wel 'kut' toch... :D

Is dan toch eindelijk de "befaamde" Henk Jan Smits gearriveerd op het synthforum? :P
 
Origineel geplaatst door GnarlyBarf
in een ver en vaag verleden heb ik ooit eens een soort van remix van de spice girls :: stop right now gemaakt als geintje voor een onverwachtse wending tijdens een playback avond (<-- ja, 't was echt erg)

http://www.webhosting4free.biz/henkjan/Stoprightnow.mp3

wel 'kut' toch... :D

Dramatisch! Wat een bende, acid bliepjes zijn zo van vroeger :D

Persoonlijk is mijn favoriete lijsje:

1) ahum.mp3 -> Van Wie oh wie was deze heerlijke glijerige orgelmuziek. Briljante melodie!
2) Studio C Productions - Irritant -> Apres-ski beuken is de bomb. Dit is zo verschrikkelijk irritant dat je het gewoon kan draaien in een skihut."Voor de mensen die het nog niet wetuh; ik ben deze plaat echt zat! - irritant!" Waar kun je de losse samples downen ;)
3) Sly Dog and Relaxz - Marcos Dromen Zijn Bedrog; best creatief en tegelijk zo ontzettend kut. En een beetje Gronings chauvinisme mag wel natuurlijk.
4) op reserve plaats 4 - eervolle vermelding: Demian met 'kutnummer'. Dit is zelfs met een kilo zout eroverheen nog smakeloos en lafjes - ondanks een solo; een hele prestatie. Zoals het hoort!
 
Origineel geplaatst door RedTitan
Dramatisch! Wat een bende, acid bliepjes zijn zo van vroeger :D

Persoonlijk is mijn favoriete lijsje:

1) ahum.mp3 -> Van Wie oh wie was deze heerlijke glijerige orgelmuziek. Briljante melodie!
2) Studio C Productions - Irritant -> Apres-ski beuken is de bomb. Dit is zo verschrikkelijk irritant dat je het gewoon kan draaien in een skihut."Voor de mensen die het nog niet wetuh; ik ben deze plaat echt zat! - irritant!" Waar kun je de losse samples downen ;)
3) Sly Dog and Relaxz - Marcos Dromen Zijn Bedrog; best creatief en tegelijk zo ontzettend kut. En een beetje Gronings chauvinisme mag wel natuurlijk.
4) op reserve plaats 4 - eervolle vermelding: Demian met 'kutnummer'. Dit is zelfs met een kilo zout eroverheen nog smakeloos en lafjes - ondanks een solo; een hele prestatie. Zoals het hoort!


Ahum was ook van mij!! jaja, ik ben kut!
 
Origineel geplaatst door DJ VasC
Is er al zo'n enorme Kut compilatie CD uit? Bijvoorbeeld "De beste Kut nummers" die je dan bij de TVshop kunt kopen...of zijn de nummer hiervoor zelfs te slecht?

Alle 13 kut!

Met bonus remix op CD twee. Mooi verpakt in zo'n ouderwetse dikke dubbel-cd doos. :D
 
Vonden jullie mijn nummer Vendien dan niet KUT?????????????/

Of had ik beter mee kunnen doen in de contest ZWAAR KLOTE??

Phochos:D
 
Wat een puinzooi zeg; hier voel ik me wel bij thuis! Sterker nog, dit doet me aan mijn Fasttracker-periode denken. Leuk om te horen dat het langzamerhand beter werd (?), maar minder leuk om de dieptepunten nog een keer mee te maken; AU!!! Ik kreeg zelfs een gevoel plaatsvervangende schaamte van... :o:

Dit zijn wel veruit de slechtste tracks:
Devestate (mijn eerste track ooit (?) - helaas...; zelfs de spelling klopt niet :D )
An E. in N.Y. (Sting gerecycled - dat zouden ze moeten verbieden)
Boring (deze vond ik zelfs toen al slecht)
Fairground (wat me hierbij bezielde... :confused: )
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top