problemen met midi in Reason

CampAttack

Nieuwkomer
Lid sinds
5 Maart 2005
Berichten
4
Enige tijd geleden heb ik reason geinstalleerd en daar bij een midi keyboard. Na een korte configuratie werkte het keyboard in reason, maar nu niet meer. Ik ben nu al dagen bezig maar om de een of andere rede wil het niet meer.
Mijn computer ziet het midiapparaat wel online, reason herkent ook het midiapparaat, de midipoort kopt, maar toch als ik een aanslag maak, is er geen reactie van reason

iemand enig idee waar dit aan ligt?
 
Heb je wel in Reason aangegeven in de sequencer naar welk apparaat de midi data gestuurd moet worden?
(stomme vraag, maar toch)
 
lijk mij ook inderdaad het probleem...

kwestie van ff dubbelklikken bij het instrument/track die je wilt horen...

tot je zo`n stekkertje ervoor ziet staan...
 
Origineel geplaatst door Phony
Heb je wel in Reason aangegeven in de sequencer naar welk apparaat de midi data gestuurd moet worden?
(stomme vraag, maar toch)

het is p zich wel een logische vraag, ja dat heb ik wel gedaan, het werkt alleen niet meer en ik heb geen idee waarom niet
 
Bij mij moet ik eerst reason opstarten en dan mijn Synth (die ik gebruik voor controller aanzetten) anders gaat het ook niet werken. Beetje vaag, maar het werkt wel..
 
en een usb midiinterface?
vreemd, stuur je wel 127 volume uit? ook weer domme vraag natuurlijk, maar ja
 
Wat zegt de handleiding?
 
heb het over 2.5 3.0 is in bestelling

ja ik stuur 127 volume uit, heb alles gedaan volgens de handleiing, die daar overigens heel kort over is , het moet heel simpel zijn, dat was het ook tot het niet meer werkte
verder stroomt de midi binnen via ingebouwde geluidskaart powermac G4 dual processor 1.42 ghz
 
Back
Top