[Korg] Triton le - undo functie

SpaceAgent202

Sinds 2001
Lid sinds
19 oktober 2001
Berichten
7.755
Locatie
Out there
mn overbuurjongen heeft een nieuwe triton Le en ik mag voor helpdesk spelen geloof ik :)

maaruh... na wat prutsen met de sequencer... en bladeren door menuutjes... en zoeken in de handleiding....

WAAR zit de UNDO-functie???:confused:
 
Laatst gewijzigd:
COMPARE functie als UNDO

COMPARE functie als UNDO

In de handleiding "Easy Start Guide' vind je op p.4 het volgende:

Using the Compare function as ‘UNDO’ in Sequence mode
If you are dissatisfied with a ‘take’ or a recorded mix, press the [COMPARE] key once so it is lit: it serves as “one level of Undo”. Simply Record again while the [COMPARE] key is lit, and you’ll record new data in the current track. “Toggle” the COMPARE key to listen to both “takes”. Note that moving to, and recording/editing another track (or leaving sequence mode) will clear the Compare buffer. Before you begin work on a new track, make sure that the currently selected state of Compare contains the data that you want to keep!

Is dit wat je zocht?

Probeer anders eens CTRL+Z ;) , doet het altijd op me pc

En ik ga dat straks ook eens op de Karma uitproberen. :walker:
 
ik zal het morgen eens uitproberen. ik had de grote handleiding gepakt maar er stond niet eens een vermelding van UNDO in de index....

om even een voorbeeldje te noemen.. je hebt een track ingespeeld en niet alles stond netjes op zijn plaats. dan ga je naar trackedit, utility, quantise.. vul de parameters en duw op OK.

maar dan... stel je wil die quantise-actie ongedaan maken... wat te doen?
 
Origineel geplaatst door Roel
om even een voorbeeldje te noemen.. je hebt een track ingespeeld en niet alles stond netjes op zijn plaats. dan ga je naar trackedit, utility, quantise.. vul de parameters en duw op OK.

maar dan... stel je wil die quantise-actie ongedaan maken... wat te doen?

Misschien is dit ook een oplossing voor het bovenstaande voorbeeld?

Gewoon ff die track kopieren naar een lege track vooraleer je de bewerking erop loslaat. Zo heb je de track 2 maal, eentje als backup waarnaar je kan teruggrijpen mocht de bewerking je niet bevallen.
 
Compare is zo makkelijk.

- Voer je bewerking uit.
- Niet tevreden? Druk op Compare.
- Nu kun je luisteren hoe het vóór de bewerking was.
- Toch niet goed? Druk op Cancel en de bewerking is weer "re-done". (dit weet ik niet 100% zeker, check dit vantevoren...)
- Bewerking definitief ongedaan maken? Druk nogmaals op Compare en het is weer bij het oude.
 
dank voor de reacties!
het is inderdaad de compare button.. ;)
reden dat ik het niet kon vinden is omdat korg de undo-functie voor het gemak maar resume heeft genoemd... :erm:
 
Back
Top