x0xb0x - 303 kloon

Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik ook niet =(
Wellicht horen wij bij diegene die er door de douane uitgepakt zijn.. Ach ja.. Ik ben erg nieuwsgierig.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
En ik heb nog steeds niets binnen... ik heb het gevoel dat het aan deze straat ligt.. die vco laat ook al zo lang op zich wachten..

Ik krijg mijn vco's met nog wat dingen einde van de maand opgestuurd door Peter.

:halleluja
 
nou het is weer 2.00 uur en het soldeerwerk zit erop :biertje: . morgen jumpers verbinden, finishing up...en gas erop! :okdan:
 
Hoeveel uur heb je er al inzitten en hoeveel verwacht je totaal nodig te hebben voor het project ?

Origineel geplaatst door penik ettek
nou het is weer 2.00 uur en het soldeerwerk zit erop :biertje: . morgen jumpers verbinden, finishing up...en gas erop! :okdan:
 
Origineel geplaatst door Wiseguy
Hoeveel uur heb je er al inzitten en hoeveel verwacht je totaal nodig te hebben voor het project ?

ik moet alles buiten schooluren doen, maar ik schat dat ik er nu toch wel zo'n 15 uur in heb zitten. testen en kalibratie moet je wel nauwkeurig doen. vanmiddag is hij klaar dus in totaal heb ik er dan +/- 16,5 uur aan gewerkt.
 
Vet :) Heb je misschien foto's gemaakt tijdens het solderen? En had je al veel soldeer/knutsel kennis voordat je met dit project begon?
 
Origineel geplaatst door Nowald
Vet :) Heb je misschien foto's gemaakt tijdens het solderen? En had je al veel soldeer/knutsel kennis voordat je met dit project begon?

ik heb geen foto's gemaakt omdat er in het fabrication manual ook al detail foto's staan, dus die van mij zouden niet echt anders worden. ik heb op de MTS gezeten en zit inmiddels op de HTS dus solderen is altijd al een hobby geweest.
 
Hehe ok :) Ben je erg lastige dingen tegen gekomen? Ik ben namelijk misschien ook wel geïnteresseerd in zoiets, maar heb weinig tot geen soldeer kennis. Verder ben ik wel "handig" :engel:
 
Origineel geplaatst door penik ettek
ik heb op de MTS gezeten en zit inmiddels op de HTS dus solderen is altijd al een hobby geweest.

Is dat nou Paul logica? ;)

Ik kom vanavond bij jou spelen heb ik al begrepen.. :mega:
 
HIJ IS KLAAR! en hij werkt helemaal :halleluja. ik ga nu even het user manual bestuderen dus later meer...
 
Ik ben echt benieuwd naar de feel, de sound, etc, die van mij is al een dag of 10 onderweg,
ik hoop dat ie nog aankomt ;) hoe lang is die van jou onderweg geweest, ook zo lang ?

Origineel geplaatst door penik ettek
HIJ IS KLAAR! en hij werkt helemaal :halleluja. ik ga nu even het user manual bestuderen dus later meer...
 
Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik ben echt benieuwd naar de feel, de sound, etc, die van mij is al een dag of 10 onderweg,
ik hoop dat ie nog aankomt ;) hoe lang is die van jou onderweg geweest, ook zo lang ?

dinsdag op de post gedaan en zaterdag kwam hij in de bus vallen. ik moest er s'ochtends nog aan denken maar toen dacht ik...ow ja het is zaterdag dus ze zullen wel niet bezorgen....kwam hij toch ineens :D. ik helemaal blij, en gelijk uitpakken en kijken of ik alles had. gewoon geduld hebben, hoe heb je hem laten bezorgen...
ik vind hem echt lekker klinken...beetje distortion 8)
 
hoe is het trouwens met de rest die hem besteld hadden...is die daar al binnen, en is er al iemand begonnen met bouwen
 
Origineel geplaatst door radiance
Is nog niet binnen. Limor heeft volgens mij vorige week maandag of dinsdag de eerste batch verstuurd die naar Nederland ging....

ja daar zat ik dan ook bij maar die van mij is er al sinds afgelopen zaterdag dus dan is dat wel raar dat die van jullie er nog niet is. geduld is een schone zaak :engel: (kan ik nu makkelijk zeggen :D ). maar ik ben er zeker van dat het goed komt.
 
x0xb0x op AH!

x0xb0x op AH!

Deze foto werd op AH gepost! De x0xb0x met daarnaast de mooist gemodde 606 die ik ooit gezien heb!! Wat een combi ... erg cool. (foto is gedraaid omdat ie anders niet op het forum kon)
 

Attachments

  • x0xbuddy.jpg
    x0xbuddy.jpg
    74,3 KB · Bekeken: 61
Ja op AH komen leuke dingen langs. Een aantal leden zijn een X0X aan het maken.
Las net de volgende review van iemand die em klaar had:

Connections: Midi in/out/thru, Dinsync, CV/gate out (works as midi to CV
converter also). Audio in, USB (for backing up tracks and programming the
PIC)

The sequencer: A little different the TB (improved IMHO) but great. 16 banks
of 16 patterns. Also has a neat random feature. Having the light rail for
the steps makes it a breeze to program. The OS is bug free (as far as I have
used it)

The sounds: Well here is where it really shines. Having owned several
clones, I have to say this one is the best I have heard. The saw is dead on
and the square is about as close as possible (probably be better once I
track down the original transistors). The resonance is a little less harsh
at the high settings but there is a mod to make the PSU a little more sloppy
to duplicate the original.

Feature wise, I love it. Its almost like a modernized 303. It took me about
10 hrs to build and had no problems whatsoever. I'll try to get some sample
loops up in the next couple of days.
 
Back
Top