• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Electronica onderdelen voor x0xb0x, Urei 1176 LN clone, SID + diverse

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Steven V

Ouwe rot
Lid sinds
17 januari 2004
Berichten
1.846
Indien interesse, graag uw reactie via email.

Te koop: Diverse electronica onderdelen voor de DIYer, waaronder exotische onderdelen om onder andere het volgende te bouwen:

Daarnaast ook:
  • Atmel STK500 ATMEGA start kit, 1x gebruikt
  • Weller PCB houder
  • Een heel ruime verzameling ICs waaronder 3x THAT 2180LC, 3x SID chips, diverse microcontrollers (PIC en ATMEGA), en veel Burr-Brown audio ICs.
  • Een hoop passieve onderdelen: Potentiometers, IC voeten, LEDs, diverse schakelaars, draaiknoppen, connectoren, enzovoort enzovoort. Hier heb ik een foto van die ik kan doormailen.
  • 1x Ringkerntrafo 30VA 2x15V
  • 1x Ringkerntrafo 15VA 2x9V

Ik heb een gedetailleerde stuklijst van alle ICs en andere componenten, en foto's van diverse componenten. Als je dit wilt zien hoor ik het graag via email.

Vraagprijs 35 EUR voor de Atmel STK500, 125 euro voor de rest. U mag ook bieden (via email graag), ik wil ervan af, en 't liefst alles in 1 keer. Opsturen is geen probleem.

Indien interesse, graag uw reactie via email.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top