x0xb0x - 303 kloon

Ik heb een mailtje gekregen.. Ik maak NU geld over! €277.13 in totaal inclusief prebuilt / tested USB part

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
(plus ik weet bijna zeker dat dit project niet door zal gaan! )

Blijkt dat toch niet waar te zijn... hej!
 
Laatst gewijzigd:
Wacht ff.. het Javascriptje werkt nog niet helemaal goed... shipping naar nederland kost 25$ ipv de 10$ die het formpje geeft..

Komt allemaal goed. Dus €11.95 erbij.

panel_t.jpg


Ziet er goed uit, dat frontje.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Wacht ff.. het Javascriptje werkt nog niet helemaal goed... shipping naar nederland kost 25$ ipv de 10$ die het formpje geeft..

Komt allemaal goed. Dus €11.95 erbij.
Het scriptje werkt inmiddels, dus betalen maar!

Respect voor Limor.. het is nu 10:00 uur CET en er wordt meteen gereageerd... dedicated! Respect. Slapen is voor mietjes!
 
Laat zo snel mogelijk weten hoe die klinkt. En vooral of je verschil hoord met de echte.

Wat een vet ding!!!!
 
De mijne is ook onderweg!
Joepie!

Mvg.

CoolRunning
 
ok bakske

ok bakske

ik heb toch wat beter geluisterd naar de diverse demo-s van acidlab en die x0xbox
ik moet eerlijk zeggen dat de xox box beter klinkt misschien is het de demo ,..kweenie
tis tog de mens /man / vrouw achter de machine,...die de seq programeert
[ik heb een syntecno klinkt best ok ,...maar meervoor het tekenen met 303 lines af en toe een groove /quantising aanpassen
das wel leuk alemaal,...voor thuis achter je gele kanarie ,allemaal 303like birdie sounds eruit squieken 1
maar live is zo,n CLOON met erg ok klank en een nicey te programmeren seq. stukken ,.....relaxter
of leuk om eens een 303 [of cloon ] met een lekkere lange cable voorje op tafel te zetten ,kopje koffie erbij]
:koffie: en dan lekker je 303 programmeren ,....vanuit je luie stoel/bank :eureka:
beter als achter je scherm-pje [zoals bij mn syntecno[sorry robert; ik ga ASAP ook voor een x0xnox ]
lekker solderen,...en trots hem elke keer aanzetten ,...je home made 303ie

:okdan:
ben benieuwd naar demos van hier gemaakte acidlines :smeris: niet vergeten te posten
 
jahaaa, ik kreeg ook een mailtje van limor. ik wil nu dus ook gaan betalen maar bij de betaling moet je een mailtje doen waarin je configuratie voor je x0xb0x staat. denk dat die prebuild USB kit wel handig is aangezien dat er een ictje bij zat met wel heeel kleine pootjes.
maar nu komt het ... het bezorgen. hoe laten jullie dat doen ->Radiance, CoolRunning, JohnnyBusca. via FedEx Ground, or Postal Service Global Priority Mail (if it is not available then regular Parcel Post will be used) of gewoon via DHL. ik heb laatst een didgeridoo uit australië gekregen ook via DHL. of ik bij de bezorging nog wel even 69 euro contant wilde afrekenen :(. dus mijn vraag......hoe laten jullie je x0xb0x overkomen.

groet, paul
 
Origineel geplaatst door penik ettek
jahaaa, ik kreeg ook een mailtje van limor. ik wil nu dus ook gaan betalen maar bij de betaling moet je een mailtje doen waarin je configuratie voor je x0xb0x staat. denk dat die prebuild USB kit wel handig is aangezien dat er een ictje bij zat met wel heeel kleine pootjes.
maar nu komt het ... het bezorgen. hoe laten jullie dat doen ->Radiance, CoolRunning, JohnnyBusca. via FedEx Ground, or Postal Service Global Priority Mail (if it is not available then regular Parcel Post will be used) of gewoon via DHL. ik heb laatst een didgeridoo uit australië gekregen ook via DHL. of ik bij de bezorging nog wel even 69 euro contant wilde afrekenen :(. dus mijn vraag......hoe laten jullie je x0xb0x overkomen.

groet, paul

Lees voor de gein deze thread nog eens helemaal door. Dit is namelijk al uitgebreid besproken...
 
:stupid dacht dat ik deze thread toch aardig goed had bijgehouden en alles toch had gelezen. maargoed we zijn ijverig en beginnen gewoon weer opnieuw :)
 
Origineel geplaatst door radiance
Lees voor de gein deze thread nog eens helemaal door. Dit is namelijk al uitgebreid besproken...

ik denk dat ik eruit ben :D

dus USPS is hetzelfde als Postal Service Global Priority Mail. ik kan dus het beste via Postal Service Global Priority Mail bestellen. het is niet dat ik elke dag vanuit de hele wereld dingen laat overkomen dus ik wil het graag zeker weten.
 
begrijp ik nu goed dat deze clone ontworpen is door een vrouw!? dit ding klinkt eigenlijk best goed. is er al iemand op het forum hier die er eentje heeft? ik vind em (of haar? ik weet 't ook niet meer) behoorlijk goed klinken!
 
zijn jullie al aan het lassen en solderen :halleluja
 
Ik kreeg vandaag een mailtje met de volgende tekst:

shipped!

limor

Bretsig!

p.s. Deze bak is niet alleen door een vrouw gemaakt... er werken meer mensen aan mee.. ook een fijne duitser!
 
lui

lui

ff een luie vraag ,..als je iets besteldt uit bv de usa ,..en je moet het nog in elkaar zetten/solderen
dan heb je toch en ander belasting stelsel,.....toch
omdat je :confused: eigenlijk een setje onderdelen koopt ,...met een schema kastje
[ik wil namelijk en ps9700 paia kopen,en das ook ook zelf solderen ,]
ik las alleen ergens iets over 19 % invoer /belasting
is dat zoo ook met deze x0xbox ?
grt ron :geslaagd:
 
Re: lui

Re: lui

Origineel geplaatst door R-ond
ff een luie vraag ,..als je iets besteldt uit bv de usa ,..en je moet het nog in elkaar zetten/solderen
dan heb je toch en ander belasting stelsel,.....toch
omdat je :confused: eigenlijk een setje onderdelen koopt ,...met een schema kastje
[ik wil namelijk en ps9700 paia kopen,en das ook ook zelf solderen ,]
ik las alleen ergens iets over 19 % invoer /belasting
is dat zoo ook met deze x0xbox ?
grt ron :geslaagd:

Weederom:confused:
Lees voor de gein deze thread nog eens helemaal door. Dit is namelijk al uitgebreid besproken...
 
Back
Top