• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

x0xb0x (TB-303 kloon) / Prophet 08 rack (PE uitvoering!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Lid sinds
14 juni 2002
Berichten
1.001
Locatie
Amsterdam
Wegens herorganisatie studiotje/verhuizing:

x0xb0x 370 euro (incl. eventuele verzending naar NL/BE)

x0x_beige_kit.jpg


De welbekende 303 kloon. Klinkt beestachtig en qua sound niet van een 'echte' te onderscheiden (behalve qua prijs dan, op een goede manier). Het plaatje is van internet, die van mij heeft een iets donkere case (een beetje de oude commodore 64 look), rode leds en een ander logo. Hij is echt netjes gebouwd en werkt perfect.

mods en overige specificaties:
- overdrive (aparte output)
- filter input
- CV-in
- USB poort voor firmware updates
- DIN sync / MIDI sync mogelijkheid
- draait op het laatste SokkOS
- incl. stofhoes op maat
- kan op een accu werken (al heeft de huidige accu z'n beste tijd gehad)

Dave Smith Prophet 08 rack - PE edition 970 euro incl. eventuele verzending door NL/BE

dsi_prophet_08_rack.jpg


Waanzinnige 8 stemmige echt analoge polysynth van Dave Smith. Dit ding zit geniaal in elkaar. De power en warmte van een echt analoge synth met de stabiliteit en het gemak van een moderne VA. Door de stemmen te groeperen in een A/B variant en dan met de sequencer/arpeggiator te gaan spelen krijg je al snel iets waanzinnigs. Ook de VCA level waarmee je de amplifier eigenlijk oneindig open zet is ideaal om te tweaken of voor eindeloze ambient sounds. Technisch en optisch 100%

Let op, het gaat hier om een PE uitvoering ('potentiometer edition'). Dat wil zeggen dat de gare eindeloze rotary encoders die er normaal op zitten allemaal vervangen zijn voor degelijke potmeters. Er zijn goedkopere tweedehands Prophet 08's te koop, maar ik geef je op een briefje dat voor zover daar nog geen ellende met de potmeters is het er hoe dan ook aan zit te komen (zie deze thread voor meer info. Kortom, dan ben je alsnog aan de beurt voor een upgrade van 200 euro voor een paar fatsoenlijke knoppen + soldeerwerk. Ik zou zeggen bespaar je de moeite: deze Prophet 08 heeft het allemaal achter de rug en is ready to go!

De prijs is inclusief:
- rack oren (beugels om 'm in je rack te hangen dus ;))
- de houten zijkantjes voor als je 'm als desktop module wilt gebruiken
- originele doos + gebruiksaanwijzing
- stofhoes op maat

Qua inruil ben ik (mits technisch 100%) evt. geinteresseerd in:
- Studio Electronics SE1(x)
- setje KRK RP6 actieve monitoren
- Oberheim Matrix 1000
 
x0xb0x heeft een nieuw baasje :) :verkoght:

De Prophet 08 is er nog maar er fladderen een paar aasgieren omheen en het wachten is tot er eentje toeslaat ;)
 
Ok vooruit dan. Thomann prijs voor een Prophet 08 PE rack: 1430 euro, mijn prijs

930 euro inclusief eventuele verzending NL/BE!

Dat is 500 euro onder de nieuwprijs! :mega:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top