x0xb0x optische mods

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Lid sinds
12 augustus 2003
Berichten
9.070
Locatie
NL
Had tijdelijk even geen zin om met de alfa juno verder te gaan vandaag dus begonnen aan de optische mods voor de xoxbox / x0xb0x.

De reden dat ik het wilde gaan doen was dat ik het volgende topic met foto's zag maar vond dat het anders kon.

x0x.jpg


http://www.ladyada.net/forums/viewtopic.php?t=1287

Niet zozeer mooier qua afwerking (wie weet ;)), want dat hout is wel zeer netjes gedaan. Die 303 op de zijkant vind ik dan weer jammer, net als dat ronde.
Ik wil alles in zwart/grijs/zilver doen.

Ik gebruik bijna hetzelfde paneel, welke ik zwart/wit uitprint op HP premium plus photopapier (zonder het verzonnen logo) en daarna 3 lagen matte lak overheen spuit. Ik heb dit al 2x getest en is stevig genoeg, krasvast.

Ik heb uit de resten polystyreen platen welke ik gebruikt heb om voorzetramen mee te maken van de winter het originele metalen paneel overgetrokken en gemarkeerd waar er gezaagd en geboord moet worden. Dat wordt straks de onderlaag voor de HP print. De finale versie die ik vandaag wilde printen ging niet goed, want mijn zwarte cartridge is leeg ..... zoals te zien is.
Morgen nog een poging wagen met een nieuwe.

attachment.php



De knoppen die ik waarschijnlijk wil gebruiken noem ik voor het gemak maar even Moog knoppen ;) nummer 54-234-0 in het onderstaande plaatje, of iets wat daarop lijkt.
Als ander idee is knop 54-278-0 of iets wat daarop lijkt.

knobs'table.jpg


Misschien zet ik de (nieuwe) powerknop ook op het voorpaneel.
Voor de rest hou ik x0xb0x zoals ie is.
 

Attachments

  • frontpanelen_prints.JPG
    frontpanelen_prints.JPG
    75 KB · Bekeken: 61
  • inside_x0xb0x.JPG
    inside_x0xb0x.JPG
    120 KB · Bekeken: 55
Back
Top