Focusrite Saffire

Saffire features at a glance:
  • Ultra-low latency Firewire 400 interface with onboard DSP
  • 24-bit, 192kHz integrated A-D/D-A
  • Four inputs; two Focusrite preamps and SPDIF I/O
  • Eight balanced outputs for creating separate headphone/monitor mixes or 7.1 surround monitoring
  • Suite of Saffire-powered plug-ins; compression, EQ, amp modeling and monitor path reverb available on analogue inputs, for recording wet and or monitoring .
  • Free accompanying software allows the engineer to create up to five unique stereo mixes of all incoming and recorded tracks
  • Plug-ins also available for use within the user's software platform
  • MIDI I/O
 
Bericht door een moderator:
vanwege de grootte ff plaatje hier gezet


focusrite_saffire.jpg
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
vanwege de grootte ff plaatje hier gezet

Ik zag het ook net en was hem al aan het resizen :o:
 
jezus gristus op een hobbelpaard, hoe moeilijk is het nou voor firewire fabrikanten om eens te snappen dat 2 analoge inputs wel ERG mager is, zeker als je er 120912019201 outputs in kan knutselen??????
 
ik denk dat meer voor de huismuzikant is om ff snel je gitaarspel op te nemen met wat zangetjes enzo..beetje kelly family
 
wat een vet ding!! die specs zijn veel belovend.. Iemand er al ervaring mee intussen?
Ik zit er aan te denken om er 1 aan te schaffen voor bij mijn powerbook(de mobiele setup).. is wel de beste keuze in de wat "goedkopere" firewire mogelijkheden denk ik.
 
Het is eigenlijk gewoon een Novation. Maar wellicht dat ze er een focusrite sticker op plakken omdat dit wellicht beter verkoopt.
 
bumpie de bump, de mic preamps zijn iig hetzelfde als die in de green series volgens een betatester op gearslutz.

Nu is inmiddels de Saffire LE uit, en k vraag me af of iemand weet of deze dezelfde converters heeft als de gewone saffire. Erg aantrekkelijk bakkie hoor.
 
Origineel geplaatst door olafmol
jezus gristus op een hobbelpaard, hoe moeilijk is het nou voor firewire fabrikanten om eens te snappen dat 2 analoge inputs wel ERG mager is, zeker als je er 120912019201 outputs in kan knutselen??????

preeeciiieesss. morgen arriveert mijn nieuwe computer(onderdelen) en ga echt een van deze dagen een nieuwe audio-interface aanschaffen.. De focusrite fx spreekt me wel aan maarja, niet genoeg inputs..

beetje ot maar:
zit nu toch echt aan een emu 1820m te denken, iemand nog (firewire?) alternatieven?
 
Die Saffire LE heeft zat inputs namelijk 6,,

@Olafmol,,, dat was ook psies mijn reactie,, 2 inputs,wat zonde



Zijn er ondertussen al mensen die een LE of een echte in bezit hebben en iets kunnen zeggen over de interfaces?
 
@Olafmol,,, dat was ook psies mijn reactie,, 2 inputs,wat zonde



Zijn er ondertussen al mensen die een LE of een echte in bezit hebben en iets kunnen zeggen over de interfaces? [/B][/QUOTE]


Nou ik heb hem dus voor aan mn macbook en hij werkt tot dusver prima cubase le zit er bij en je hebt een saffire control

met wat schuiven en zeer leuke reverb effecten maar als je niet genoeg inputs hebt knoop je er toch gewoon een mixtafel aan

maar hij is voor on the road he lekker compact kostte mij 465 eutjes bij feedback
 
Focusrite saffire

Focusrite saffire

Hi, ik ben van plan de focusrite saffire te kopen. doe ik hier goed aan ?

Iemand al ervaring met dit ding? Of moet ik mij focussen op wat anders misschien gezien de prijs van 370 euro

graag wat reactie ,het zal namelijk mijn eerste audi interface zijn die ik ga kopen en dan wil ik wel tevreden zijn de komende jaartjes.

gr, Ton
 
Hi, helaas nog geen reacties
We zijn toch niet met ze alle op vakantie(haha)
Bij apple store te verkrijgen inmiddels voor € 319.-

Ik hoor nog graag even wat reacties op mijn vraag .Sta namelijk op het punt iets te gaan aanschaffen

alvast bedankt

gr, Ton
 
Back
Top