Synclavier Digital Regen hardware desktop synthesizer

Synclavier brengt na ongeveer 30 jaar weer een hardware synth uit, Regen.
Hij kan ge-pre-ordered worden voor 2548,95 Euro (incl. BTW):

Specificaties

Synclavier Regen Desktop Synthesizer. Includes:
• Synclavier Regen Enclosure and Button Panel
• Textured Finish
• 15 Watt Universal Power Supply
• Balanced Studio-Quality +4 dBu XLR Outputs
• DC-Coupled Outputs for Extra Punch
• Unbalanced TRS 1/4" Outputs
• Stereo Headphone Jack
• 4-Port USB Hub Switchable to Single Port DAW Interface
• 5-Pin MIDI Input
• SD Card Interface
• 480x800 LCD Display
• 12.2" x 10.2" x 2.1", 4.2 lbs.
• 900+ Factory Presets, Patches and Samples
• Enhanced Variable Sampling Rate DSP Engine



1666989265951.png

1666989293482.png


1666989318173.png

Review door Loopop:

 

Attachments

  • 1666989242396.png
    1666989242396.png
    859,4 KB · Bekeken: 139
Volgens de website is de January productie al uitverkocht.... Het gaat hard jongens, bestel snel, je maakt nog kans,,, Ik hoef hem niet.

Hoeveel van de +25k synthforumleden hebben er al 1 besteld?
 
Zet de verwarming 1 graad celsius minder en je spaart 1000 euro uit op een jaar.voila en de regen is al veel goedkoper.
Wat wil je een dikke trui aandoen of niet.🤞🏽
 
Zet de verwarming 1 graad celsius minder en je spaart 1000 euro uit op een jaar.voila en de regen is al veel goedkoper.
Wat wil je een dikke trui aandoen of niet.🤞🏽

Trek daar dan wel het extra stroomverbruik van je nieuwe Regen vanaf. Dan moet je je verwarming al 1,5 graad minder zetten. :)
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
ONgelooflijk hoeveel er hier een ongefundeerde mening hebben over de regen , provinciale boeren mentalitiet ;)
De synclavier app voor de ipad en arturia synclavier klinken waanzinning goed omdat het de originele synlavier code is van Cameron Jones ( ik ben trouwens betatester voor Jones ) .
De regen voegt daar nog eens hoogwaardige converters aan toe en nog heel veel xtras , regen klinkt gewoon waanzinnig als je weet wat je doet .
Verwacht gewoon geen vintage Roland of dikke oberheim sounds , maar crystal clear additive-fm .
 
Synclavier klank is Zowizo behoorlijk uniek. Hoeveel zouden er in NL zijn van de oude I en II en deze regen ? Niet veel denk ik.
 
Vind ‘t niks.. al te veel regen gehad..
 
ONgelooflijk hoeveel er hier een ongefundeerde mening hebben over de regen , provinciale boeren mentalitiet ;)
Is er al een dikke demo die "koop mij" schreeuwt? Zoals eerder gezegd, ik laat me graag verrassen :D
 
ONgelooflijk hoeveel er hier een ongefundeerde mening hebben over de regen , provinciale boeren mentalitiet ;)
De synclavier app voor de ipad en arturia synclavier klinken waanzinning goed omdat het de originele synlavier code is van Cameron Jones ( ik ben trouwens betatester voor Jones ) .
De regen voegt daar nog eens hoogwaardige converters aan toe en nog heel veel xtras , regen klinkt gewoon waanzinnig als je weet wat je doet .
Verwacht gewoon geen vintage Roland of dikke oberheim sounds , maar crystal clear additive-fm .

ik heb ook nog geen goede demo gehoord maar van de Quantum mk1 ook niet.
Dat zegt gelukkig niet zo veel.
Gewoon gekocht en uber blij mee.
 
ONgelooflijk hoeveel er hier een ongefundeerde mening hebben over de regen , provinciale boeren mentalitiet ;)
De synclavier app voor de ipad en arturia synclavier klinken waanzinning goed omdat het de originele synlavier code is van Cameron Jones ( ik ben trouwens betatester voor Jones ) .
De regen voegt daar nog eens hoogwaardige converters aan toe en nog heel veel xtras , regen klinkt gewoon waanzinnig als je weet wat je doet .
Verwacht gewoon geen vintage Roland of dikke oberheim sounds , maar crystal clear additive-fm .
totaal objectief en niet invested zo te lezen :D

je moet maar zo denken, na regen komt zonneschijn
 
Back
Top