Virus TI vertraagd + reviews?

Jaaa ik heb ook een Virus TI aangeschaft vandaag :D
Was in de winkel 'm aan het uitproberen, heb ik 'm toch maar meegenomen. Ik vond het zo zielig die virus daar zo achter te laten =(

Geweldig ook gewoon hoe dat met die virus control werkt. Al weet ik natuurlijk nog niet alles ervan, heb ik de komende weken weer iets te doen tenminste ;)
 
m'n Polar staat nu een weekje bij mij thuis. in 1 woord: WAAAAW
ik ben echt onder de indruk. de gebruiksvriendelijkheid is 100% verbeterd tegenover m'n Virus B, geen eindeloos gewroet in menu's meer, en ik heb er eindelijk toetsen bij en MOD-wheel. de drie softknobs onder het schermpje zijn ook een grote plus

dit is de beste aankoop voor m'n setup ooit. en hij ziet er zooo sexy uit, dat helpt...;-)

heb 1 bugje gehad, maar heb nog geen OS update gedaan, zit nog met beta OS
 
frieten bakken in het weekend.;-)

neen, gewoon m'n mc-909 verkocht (iik schaam me er nog voor dat ik die ooit gekocht heb. ik moet stoned geweest zijn, or just plain stupid...) enfin, die heb ik dus de deur uit gegooid en dat als startkapitaal gebruikt voor m'n polar. ik koop nooit nog Roland, is puur commerce

ik hoop eerlijk gezegd dat access niet te veel meer groeit, ze hebben nu al groeipijnen. toen ze echt klein waren (toen de virus B net uit kwam) kreeg je altijd direct heel persoonlijke antwoorden op je vragen. nu zijn ze een beetje...tja, hoe zal ik het zeggen ? te succesvol...

ik hoop dat ze blijven updaten zoals ze altijd gedaan hebben. ik ken geen enkel ander bedrijf dat zo'n goeie klantenservice bied.. (eigenlijk moet ik zeggen bood, want ik spreek van ten tijde van m'n Virus B, die ik enkele jaren heb gehad)
 
Ja daar vreesde ik dus al voor... Met mijn kleine setup is dit geen optie natuurlijk...

Zucht

Hopelijk win ik zaterdag dan maar met de Lotto :D
 
Origineel geplaatst door Jitterbug
ik hoop eerlijk gezegd dat access niet te veel meer groeit, ze hebben nu al groeipijnen. toen ze echt klein waren (toen de virus B net uit kwam) kreeg je altijd direct heel persoonlijke antwoorden op je vragen. nu zijn ze een beetje...tja, hoe zal ik het zeggen ? te succesvol...

Je moet lid worden van de Ampfea Virus mailinglist, daar reageren o.a. Marc Schaile, Timo Kaluza, Ben Crossland van Access zelf plus een aantal mensen die voor de Virus-synths soundbanks gemaakt hebben zoals Howard Scarr en Matt Picone.
 
Origineel geplaatst door divinio
Waar halen jullie het geld toch???? :stupid

Ik haal het van mijn bankrekening...

:D
 
1.0.5 is uit :)

1.0.5 - 26.Oct.2005

- Program change support fixed
- Automation related crash bug fixed
- Latency compensation related bug fixed
- Ableton Live5 related improvements, 5.0.2 is mandatory
- Audio driver version 1.2.0 included (Mac Only)
- Arpeggiator drift related bug fixed
 
Origineel geplaatst door MikeJarod
1.0.5 is uit :)

Dat noem ik nou een update.....dit gaat zeker goedkomen :)
 
En, zijn de sync problemen nu ook opgelost met de nieuwe update? Ik werk zelf met Logic, en ben erg benieuwd of de TI nu gewoon goed werkt in samenwerking met Logic. Als dat zo is dan word het denk ik eens tijd om er zelf ook een aan te schaffen.
 
Origineel geplaatst door romiromi
En, zijn de sync problemen nu ook opgelost met de nieuwe update? Ik werk zelf met Logic, en ben erg benieuwd of de TI nu gewoon goed werkt in samenwerking met Logic. Als dat zo is dan word het denk ik eens tijd om er zelf ook een aan te schaffen.

Heb ook de update gedaan..
Maar heb nog steeds dat die arpeggiator niet klopt als je hem in je sequencer intekent.
maarja, daar zullen ze wel weer wat op vinden.
 
zo leuk dat deze hele thread stil ligt omdat iedereen stilletjes met zn TI aan het klooien is en het daarmee veels te druk heeft om op synthforum hun bevindingen te delen :)
 
Origineel geplaatst door Thoraval
zo leuk dat deze hele thread stil ligt omdat iedereen stilletjes met zn TI aan het klooien is en het daarmee veels te druk heeft om op synthforum hun bevindingen te delen :)
Tja wat wil je weten? Hij klinkt nog steeds als een Virus, de nieuwe ocs's zijn zeker de moeite waard, de onafhankelijke fx zorgen er voor dat je 16 Virussen hebt, VirusControl werkt erg lekker. Wel is ie bij mij nog steeds niet helemaal stabiel, maar het wordt elk OS beter. Een tijd geleden hing ie bijna elke 5 min, dat is nu gelukkig wel anders.
 
Origineel geplaatst door Thoraval
zo leuk dat deze hele thread stil ligt omdat iedereen stilletjes met zn TI aan het klooien is en het daarmee veels te druk heeft om op synthforum hun bevindingen te delen :)

ehm bijna.....bij mij is het stil geworden omdat ik inmiddels mijn Virus C verkocht heb en er geen Ti voor heb teruggekocht.

Dusssss...hehe
 
Kern van waarheid ;-)

Die 1.06r2 update die heeft al mijn problemen zowat opgelost. Heeeeeeel erg sporadisch crasht een dsp nog, maar dat is voorals nog alleen voorgekomen met een patch uit die Tiesto bank die we eigenlijk niet meer mogen hebben :duivels: . "The usual suspects" patches waar vroeger problemen mee waren (crashing dsps) werken echter allemaal wel prima. Ook de arps lopen nu allemaal loei strak hier, dat was mijn allergrootste probleem.

Dus indeed: ben weer aan het producen geslagen. Het is echt heel erg fijn met die TI in multi of sequencer mode dat je die Virus nu eens fatsoenlijk kunt inzetten als multitimbral synthmodule. Genoeg voices om tenminste 3 complexe parts te laden met elk hun eigen effects zonder dat je je zorgen hoeft te maken over voicestealing. Het was juist die ruwe power wat mij zo aantrok aan de TI en dat maakt hij voorals nog meer dan waar.

Desalniettemin zoek ik toch nog een Nord Lead 3 stiekem :engel: om erbij te zetten. Don't get me wrong: de TI klinkt uitstekend, zeker ook vanwege alle fx onboard, maar als je ontzettend veel unison gebruikt (and I tend to overdo it sometimes) hakt dat nou eenmaal in de voices. En als ik het goed begrepen heeft/hebben de Nord(s) daar weer minder last van.

Alleen vind ik wel dat die NL3 eens wat in prijs mag zakken :W

Anyway,
Cheers.
Joost
.
 
Een tijd geleden hing ie bijna elke 5 min

je bedoelt dit sarcastisch toch :confused:

anders is het toch een schande dat access je €1800 euro laat betalen voor een synth die nog in het beta stadium zit
 
nords hebben daar GEEN last van. Bovendien heeft de NL3 ook een stack mem om je patch
te dubben en om o.a. lame 7 accoordjes maken. Dat heeft de TI weer niet als ik mij niet vergis.
 
Origineel geplaatst door koekebakker
nords hebben daar GEEN last van. Bovendien heeft de NL3 ook een stack mem om je patch
te dubben en om o.a. lame 7 accoordjes maken. Dat heeft de TI weer niet als ik mij niet vergis.

Nou moet je me toch eens uitleggen wat je hier allemaal zegt. :)
 
Back
Top