Virus TI vertraagd + reviews?

Maar als je een andere ASIO driver kiest, kan je uiteraard de MIDI over USB niet gebruiken?
Zover ik weet wel. De synth engine, audio interface en midi interface zijn 3 losse dingen. Het is aan jou welke je er van gebruikt.

Ik lees nou net dat de MIDI control mode nog niet werkt ?
Klopt. Ik hoop zsm, want ik zit er ook op te wachten.
 
Antwoord van Access:

Hello,

Thank you for your mail. Unfortunately I cannot tell you when the Remote Mode finally will be available. Of course the R&D department is working hard on that.

Concerning using another audio interface at the same time as the Virus TI's USB for Midi: yes, this is possible. I'm using an RME Hammerfall in my setup together with the TI being connected via USB.

Of course you also can use the TI as your main audio interface. You can also use the TI sounddriver to play mp3's etc with Winamp or WMP if your Windows setup allows you to use an audio interface as your main audio out (which it mostlikely does).

Netjes antwoord binnen 12u dus :okdan:
 
beetje mijn draad closen he!! :D

nouja ben wel trots op het feit dat ik de langste thread op SF ooit (of niet??) ben/heb gestart en ik vind dat het idd misschien wel eens tijd is om hem te sluiten :)

probleem is wel dat er inmiddels heel veel info te vinden is in deze thread ....





offtopic: is het ik ben of ik heb een thread gestart? :)
 
Origineel geplaatst door Thoraval
beetje mijn draad closen he!! :D

nouja ben wel trots op het feit dat ik de langste thread op SF ooit (of niet??) ben/heb gestart en ik vind dat het idd misschien wel eens tijd is om hem te sluiten :)

probleem is wel dat er inmiddels heel veel info te vinden is in deze thread ....





offtopic: is het ik ben of ik heb een thread gestart? :)

Aangezien je deze thread niet beheerd of controleerd whatsoever lijkt me 'heb' correct 8~
 
Origineel geplaatst door Thoraval
beetje mijn draad closen he!! :D

nouja ben wel trots op het feit dat ik de langste thread op SF ooit (of niet??) ben/heb gestart en ik vind dat het idd misschien wel eens tijd is om hem te sluiten :)

probleem is wel dat er inmiddels heel veel info te vinden is in deze thread ....





offtopic: is het ik ben of ik heb een thread gestart? :)

[statistiek modus]
Helaas. Je moet je meerdere erkennen in deze meer dan 2x zo lange thread. Maar dit is wel de langste serieuze thread laten we maar zeggen. Op de voet gevolg door de MAC specificatie thread.
 
dus ja als je geen inhoudelijke info over virus gerelateerde zaken post, en zeker met namen als access en virus en ti, dan geeft de zoekmachine wel veel hits, maar werkt voor geen meter 8o)

the google way
 
lees is voor je zelf op : ik ben, en : ik heb


moet toch niet moeilijk zijn

bijv

wat heb jij ? ik heb een treath gestart

wat ben jij ? ik ben een treath starter
 
Origineel geplaatst door anoniempje
lees is voor je zelf op : ik ben, en : ik heb


moet toch niet moeilijk zijn

bijv

wat heb jij ? ik heb een treath gestart

wat ben jij ? ik ben een treath starter

Ik dacht dat je ook 'ben' kon gebruiken als je controle uitvoerd maar wie ben ik ;-)
Eigenlijk een stomme zin, dat 'maar wie ben ik' want ik heet ook echt Ben :kroon:
 
Origineel geplaatst door anoniempje
lees is voor je zelf op : ik ben, en : ik heb


moet toch niet moeilijk zijn

bijv

wat heb jij ? ik heb een treath gestart

wat ben jij ? ik ben een treath starter

Ja, en 'thread' schrijf je dus zo <-

:geslaagd:
 
ja, en als je een onderwerp danwel thread bent begonnen dan is het ook weer gewoon nederlands toch? :) en nu weer ontopic want de vervuiling slaat aardig toe...
 
Origineel geplaatst door jostiii
Inderdaad.

En hoe langer je in deze thread doorgaat met posten, hoe lastiger het wordt.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=55003&highlight=virus

met een schone lei begonnen staat (tot nu toe) nog niet teveel vervuiling in die weinig met de synth zelf te maken heeft :)

alleen de topic wordt nog niet aktief gebruikt, mensen blijven deze topic maar gebruiken
ondertussen dikke 52 paginas ofzo, iemand die deze topic niet gevolgt heeft komt gewoon eerst de helft aan gezeik tegen over wanneer dat K*T ding eindelijk eens uit komt en daarna zal die echt weinig zin meer hebben de rest van deze topic te lezen tenzij hij achteraan begint, maar zoals al eerder werd gezegd. de bevuiling neemt aardig toe :z

mods? grote clean up denk dat we dan op 25 paginas gaan komen ofzo of misschien tijd voor een :slotje:
 
Weet er iemand hoe ik, wanneer ik de audiointerface van de ti gebruik, alle outputs kan gebruiken? Er zitten in totaal 6 ouputs op terwijl ik er maar 2 kan gebruiken??

Wanneer ik de settings open voor de virus audiointerface staat er wel een dropdown menutje met de outputs, maar daar kan ik niet voor alle outputs kiezen. ze staan er wel bij maar ge-deactiveerd als het ware...
 
Dan zit je toch in die usb modus?

Volgens mij kan je dan niet je andere outs gebruiken.....


Bevalt je nieuwe hardware? ik ben benieuwd wat jij ermee doet.....
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
Dan zit je toch in die usb modus?

Volgens mij kan je dan niet je andere outs gebruiken.....


Bevalt je nieuwe hardware? ik ben benieuwd wat jij ermee doet.....


Ah das jammer. Opzich is het geen probleem, ik kan mijn Presonus firebox als audio interface gebruiken ipv die van de virus. Maar dan werkt de virus weer niet goed... Hij kraakt aan alle kanten :(

Ik heb 'm al een tijd. Toen ik erachter kwam dat ie in Renoise helemaal niet werkt heb ik 'm een tijdje uitgeleend... Sinds ik met een soort van liveset bezig ben met Ableton live 5, wil ik de virus toch maar gaan gebruiken als een soort van live instrument. Maar ik moet nog even goed uitzoeken hoe 't allemaal werkt.

Kun je 'm, in VST modus zoiezo wel gebruiken zonder dat je de audiointerface van de virus gebruikt?
 
Origineel geplaatst door MikeJarod
Heb het allemaal nog niet uitgeprobeerd maar het zou ongeveer zo moeten werken:

TI als master ASIO driver:
- andere audio interface niet bruikbaar
- 6x mono output, 2x mono input op TI
- spdif in/uit op TI, lijkt niet toewijsbaar als output, blijkbaar gaat hier gewoon alles overheen

Andere audio interface als master ASIO driver icm VirusControl:
- andere interface uiteraard volledig bruikbaar
- per kanaal in VirusControl kan je aangeven wat de output moet zijn. als je usb1 of usb2 kiest dan gaat de audio naar de andere audio interface. je kan ook de analoge outputs op de TI kiezen, dus 'extra' outputs.
- inputs *denk ik* alleen als osc te gebruiken, dus TI als fx bak
- spdif onduidelijk, gebruik ik niet, is niet toe te wijzen per kanaal iig

Dit is het verhaal wat je zoekt niet?

Virus control en je firebox moet kunnen.

Shit ik dacht dat ik het wist..... maar als ik het bovenstaande lees kan je dus wel de outs gebruiken als je de virus als geluidskaart gebruikt....
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
Dit is het verhaal wat je zoekt niet?

Virus control en je firebox moet kunnen.

Shit ik dacht dat ik het wist..... maar als ik het bovenstaande lees kan je dus wel de outs gebruiken als je de virus als geluidskaart gebruikt....

Ok. Ik zal nog is goed kijken dan! Thnks!
 
En hoe zit het nu met de sync en de arpeggiator?

Loopt die nu lekker na diverse updates?

En kun je de patches uit bv mn virus powercore in de T1 pompen?

Gr
 
Back
Top