Virus TI OS. 2.0 ervaringen

Origineel geplaatst door koekebakker
als jullie HIER klikken vinden jullie weer een patch van mij. Geen hiepperzaag dit keer :)
Dan nu nog 43 te gaan en de bank kan gefreewared worden :). Het gaat, "vrees" ik, meer een
space ambïent bank worden dan een padbank. Maarja... wat is de definitie van pad anyway...

atomRW is weer een lekkere ambient patch. Dat wordt een hele mooie bank , wachten duurt lang en dat is een goed teken ;)
 
Tnx :)

Het is wel lekker om pads en drones te maken omdat je nooit eindigt met hetgeen wat je in
gedachten hebt. meestal worden ze beter naarmate je meer van het origineel af gaat wijken.

Vandaag een zware drone
 
nee is inderdaad offline, blijkbaar is de aftertouch bug voldoende om hem terug te trekken, zal straks wel weer een 2.02 staan
 
geen spannende update hoor :)
zeg, wat ik mij afvraag... ik zag in een folder op mn pc de files A.bnk B.bnk ... S.bnk staan.
zou cool zijn als k mijn .mid patch bank kon converteren naar zo'n rom bankje. Enig idee of
hier tooltjes voor zijn...?

Ik heb die standaard rommetjes nu wel gehoord, bovendien ga ik ze nooit gebruiken.
 
Ik zag dat 2.5 uit is (net terug van vakantie) iemand al ervaringen hiermee?
Buggy, of zal ik hem ook gaan installeren? :)
 
Zit er bij 2.5 ook een firmware upgrade voor de virus zelf? Bij mij start het update scherm wel op, maar de knop om te updaten is grijs en kan ik niet klikken. Ik kan het update scherm alleen sluiten...
 
Back
Top