Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door dries
wat een onzin allemaal - VST levert een ontwikkelomgeving die "kant en klaar" is.

bij een DSP moet de programmeur alles zelf gaan opzetten.

ga terug aan jullie werk - kletsmajoren!

Niet om moeilijk te doen, maar VST is GEEN ontwikkelomgeving maar wel een SDK. Meestal gebruik je als toolchain de microsoft visual studio omgeving. Bij open source DSP platformen gebruikt men meestel de GNU C compiler als toolchain.

Dit event ter informatie.
 
Origineel geplaatst door nen belg
Niet om moeilijk te doen, maar VST is GEEN ontwikkelomgeving maar wel een SDK. Meestal gebruik je als toolchain de microsoft visual studio omgeving. Bij open source DSP platformen gebruikt men meestel de GNU C compiler als toolchain.

Dit event ter informatie.

Mja heb de SDK weleens doorgekeken en het bestaat vooral uit libraries voor de interfacing met de buitenwereld.

Dus in principe de zaken als audio/midi en dergelijk en hoe dit met de host applicatie interfaced. De GUI is voor zover ik weet gewoon helemaal zelf te ontwerpen.

Dus je spreekt over een hulpmiddeltje om te kunnen communiceren met de VST standaard. Verder niks, geen wondermiddel waardoor je ineens in 5 minuten een dikke softsynth of effect hebt geprogrammeerd (Heb het idee dat mensen DSP programming zien als een soort wonderland en softsynth programmeren zien als een soort activiteit voor scriptkids terwijl dat echt totale onzin is).

Maar goed dit is eigenlijk allemaal super off topic! hehe
 
Tuurlijk, klus even een Virus VST in elkaar.
Denk wel dat je daar gerust meer dan 4 manjaren werk (200 dagen a 8 uur) uit voor mag trekken.
En dan als freeware op de markt brengen?
Of even de H2O versie downen en lekker gratis gebruiken?

Altijd weer verbluffingwekkend hoe makkelijk over dit soort dingen gedacht wordt.
 
Origineel geplaatst door fuse
Tuurlijk, klus even een Virus VST in elkaar.
Denk wel dat je daar gerust meer dan 4 manjaren werk (200 dagen a 8 uur) uit voor mag trekken.
En dan als freeware op de markt brengen?
Of even de H2O versie downen en lekker gratis gebruiken?

Altijd weer verbluffingwekkend hoe makkelijk over dit soort dingen gedacht wordt.

Mja da's inderdaad dikke onzin. Ga daar niet eens over nadenken......
 
Origineel geplaatst door i4/acidjunkies
de planning is dat eind volgende week de winkels de proforma facturen krijgen en de week er op de eerste levering eindelijk plaats gaan vinden.
Dat eerste deel schijnt gebeurd te zijn volgens de zaak waar ik 'm pre-ordered heb.

Wie weet is er nog hoop :D
 
Wat is het goedkoopste adres om een Virus TI desktop of keyboard te kopen. Feedback heeft de desktop voor 1749 in de lijst staan en Thomann 1699. Waar is hij goedkoper?

PS Synthplanet.com heeft hem voor 1547 maar daar wil ik hem liever niet kopen. Daar moet je eerst al je persoonlijke gegevens naar hun faxen voordat ze een nieuwe klant vertrouwen. (Da's een tamelijk negatieve grondhouding, want als klant word je wel geacht hun te vertrouwen met je credicardgegevens en je betaling). Ik heb verder geen fax en ik ben niet zins om met mijn hele hebben en houden naar een postkantoor te gaan. Ze kunnen geen veiliige manier bedenken om die gegevens via het net naar hun te sturen. En nee, email vind ik niet veilig, evenals een Word-document met een wachtwoordbeveiliging. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat je ook het bedrag met IBAN kon overmaken en dat dan wel voldoende bewijs was dat ik bestond en een serieuze koper was, maar toen ik twee maail mailde om die gegevens kreeg ik geen antwoord meer. Die zaak heeft wat mij betreft afgedaan.
 
zolang er niets op de access site staat over een release binnenkort.... dan komt ie er vast niet :engel: half december .... 2006 :)
 
Origineel geplaatst door Saskija
Wat is het goedkoopste adres om een Virus TI desktop of keyboard te kopen. Feedback heeft de desktop voor 1749 in de lijst staan en Thomann 1699. Waar is hij goedkoper?

PS Synthplanet.com heeft hem voor 1547 maar daar wil ik hem liever niet kopen. Daar moet je eerst al je persoonlijke gegevens naar hun faxen voordat ze een nieuwe klant vertrouwen. (Da's een tamelijk negatieve grondhouding, want als klant word je wel geacht hun te vertrouwen met je credicardgegevens en je betaling). Ik heb verder geen fax en ik ben niet zins om met mijn hele hebben en houden naar een postkantoor te gaan. Ze kunnen geen veiliige manier bedenken om die gegevens via het net naar hun te sturen. En nee, email vind ik niet veilig, evenals een Word-document met een wachtwoordbeveiliging. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat je ook het bedrag met IBAN kon overmaken en dat dan wel voldoende bewijs was dat ik bestond en een serieuze koper was, maar toen ik twee maail mailde om die gegevens kreeg ik geen antwoord meer. Die zaak heeft wat mij betreft afgedaan.

Ik denk dat ze zelf ook wel redenen hebben om mensen minder te vertrouwen. Er is nu eenmaal in het verleden veel creditcard fraude gepleegd.

Verder zou ik niet weten waarom dit een negatieve grondhouding zou zijn. Het is eerder een bewijs dat deze zaak op een serieuze manier zaken wil doen. Toegegeven is een papier maken en naar het postkantoor gaan om te faxen omslachtig maar het werkt wel. Veel online betalingen worden pas encrypted bij de pagina voor het invullen van je creditcardgegevens. Daarvoor heb je dus al je gegevens in de meeste gevallen al een keer ingevuld.

Wat natuurlijk mooier zou zijn is dat ze een secure portal bouwen om dee gegevens binnen te halen maar ja, wie bepaald het beleid van een bedrijf.......
 
Gisteravond zat ik eens te denken???? komt er ook een virus Ti rack? dat zou mooi zijn....
zeker met TI, kan je toch knoppen draaien....virtueel of met een remote......

Ik denk niet dat het gebeurd......
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
Gisteravond zat ik eens te denken???? komt er ook een virus Ti rack? dat zou mooi zijn....
zeker met TI, kan je toch knoppen draaien....virtueel of met een remote......
Ze hebben zoiets iig _nog_ niet aangekondigd.

Maar marketing technisch zou dat helemaal geen slechte zet zijn, dezelfde synth zonder knoppen voor minder $$. Hij is toch te besturen via de Virus Control plugin. Dan mogen ze van mij ook de audio interface eruit slopen, ik verwacht dat ik die bij de TI niet eens ga gebruiken.

OT: al een patchname request gedaan bij ome Rob? ;)
 
Origineel geplaatst door MikeJarod
Ze hebben zoiets iig _nog_ niet aangekondigd.

Maar marketing technisch zou dat helemaal geen slechte zet zijn, dezelfde synth zonder knoppen voor minder $$. Hij is toch te besturen via de Virus Control plugin. Dan mogen ze van mij ook de audio interface eruit slopen, ik verwacht dat ik die bij de TI niet eens ga gebruiken.

OT: al een patchname request gedaan bij ome Rob? ;)

De Virus TI Desktop is een rack.
De rackoren voor aan de zijkanten zitten er ook los bij in de doos.
Yiehaa!
 
Origineel geplaatst door Kenny
De Virus TI Desktop is een rack.
De rackoren voor aan de zijkanten zitten er ook los bij in de doos.
Yiehaa!

Volgens mij werd hier een 1HE rackmodel bedoeld....
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ik denk niet dat die er komt. De Virus C rack was toch een dikke flop?

Mja, maar met dat ti gebeuren is het toch zoiets als de modular G2 (niet als modular natuurlijk maar als pc interface)

en idd ik bedoel een 1he knoploos ding, met lichtgevend access logo :D


@mike: nee, ik moet zijn site nog maar ff bezoeken en iets moois verzinnen voor dat speeltje van Rob,

ik wil natuurlijk ook wel terug komen OF al s dikke lead OF als een smerige powerpad!
 
Waarom moest Access dan ook voor USB kiezen?

Als ze nou firewire en mLan hadden gekozen....................
 
Vragen of er een rack komt kan je het beste stellen op de Virus mailinglist op AMPFEA. Daar zitten ook wat mensen van Access.

Voorzover ik weet komt er trouwens geen rack.
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
Mja, maar met dat ti gebeuren is het toch zoiets als de modular G2 (niet als modular natuurlijk maar als pc interface)

en idd ik bedoel een 1he knoploos ding, met lichtgevend access logo :D
Daar hebben ze bij access de powercore plugin al voor :eureka:.
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ik denk niet dat die er komt. De Virus C rack was toch een dikke flop?

ik ben anders HEEL tevreden mijn mijn Virus Rack XL omdat ik juist zoveel mogelijk in racks wil hebben. En ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die geen trek hebben in desktop modules of klavieren omdat ze weinig ruimte hebben, maar toch willen profiteren van de features van de TI.

Maar indeed, de desktop verise is prima rackable, dus een aparte 1U rack versie zal wellicht minder verkopen. En eerlijkheid gebied me te zeggen dat die rack niet echt handig is om sounds te designen, dus kom je in het geval van de Rack XL uit bij SoundDiver. Niet dat ik het erg vind, ik vind SoundDiver een wereld programma. Alleen jammer dat hij een beetje out of date is kwa ondersteunde synths.

Which brings me to the semi-offtopic question: Wat zijn eigenlijk op dit moment DE beste software librarians/universal editors? Ik heb MidiQuest XL wel eens geprobeerd maar was niet echt onder de indruk. Iemand dat ding van Motu wel eens geprobeerd?

Cheers!
Joost.
 
Van Thoman.de;


estimated delivery time dd.mm.yyyy

Our supplier has given a delivery time for this product. Naturally our suppliers can't always guarantee that their containers etc. always arrive on the exact date, but normally we don't give a delivery time if we don't believe in that information.



Vooral die laatse regel, hehe
 
Back
Top