Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door Bryan
Kreeg een mail terug dat ze pas in november in de verkoop gaan.... wat een eikels daar man!!!

Dat wordt dan dus gewoon echt een jaar na aankondiging....
 
Last edited by a moderator:
Ik snap dat hele synth-dump gedoe niet zo. Ik wil een TI, absoluut, maar die Virus Rack XL gaat NERGENS heen, die blijft lekker in mijn rackje. Hoe meer virus, hoe meer vreugd ;). Nja, ik snap opzich wel dat het wegens budgetaire redenen mensen het doen. Maar tegelijkertijd: door het eindelose uitstellen van de TI had je net zo goed elke maand wat opzij kunnen leggen en dan kun je die TI gewoon kopen alstie uitkomt en dan heb je je ouwe C nog. Double the power!!

Groet.
Joost.
 
Origineel geplaatst door jostiii
Maar tegelijkertijd: door het eindelose uitstellen van de TI had je net zo goed elke maand wat opzij kunnen leggen en dan kun je die TI gewoon kopen alstie uitkomt en dan heb je je ouwe C nog. Double the power!!

Heb je wel gelijk in, maar zoiets kun je natuurlijk eigenlijk pas achteraf of op dit moment zeggen.
 
Helemaal niet achteraf zeggen. Dit is al veel eerder gezegd. Door mij onder andere. En de mensen die het hier mee eens waren en hun B of C hebben gehouden hebben er verstandig aan gedaan. De rest heeft pijn, maar dat hoort ook bij aan/verkoop van gear.

Kan met gemak een rijtje apparaten opnoemen waar ik achteraf spijt als haren op m'n hoofd heb gehad om er op te wachten. (EWS64XL iemand?)

Zou eerder 'de schuld' aan wishfull thinking geven. De waarschuwingen zijn wat dat betreft gewoon in de wind geslagen.

(https://www.synthforum.nl/forums/sh...36867&perpage=20&highlight=virus&pagenumber=3)
 
Origineel geplaatst door Bryan
Kreeg een mail terug dat ze pas in november in de verkoop gaan.... wat een eikels daar man!!!

daarvoor hebben we hier een uitdrukking: "die haben wohl den Arsch offen".

een vertaling is denk ik niet nodig.

wat een tering zooi bij access. blij dat ik m'n C niet heb verkocht.
 
Last edited by a moderator:
Los van het gemak v.w.b. integratie met je pc die die nieuwe virus met zich meebrengt, gaan we er klankwise nou op vooruit?
Men doet (altijd) geloven van wel maar ik heb de laatste vijf jaar geen synth meer zien uitkomen die een flink palet nieuwe geluiden met zich mee bracht in vergelijkingen met z'n voorgangers of huidige concurenten.
De echte geluidsverandering zit hem momenteel niet in wéér een nieuwe synth maar in goede effectapparatuur het liefst nog vooraf gegaan door een goede dynamische processor waarmee je je geluid nog dikker/strakker mee kunt maken.



gr. Tom
 
Origineel geplaatst door dries
daarvoor hebben we hier een uitdrukking: "die haben wohl den Arsch offen".

een vertaling is denk ik niet nodig.

wat een tering zooi bij access. blij dat ik m'n C niet heb verkocht.

Toch apart hoe een aankondiging van een product dit soort reacties kan veroorzaken. Ik hem mijn C ook lekker gehouden en ben er ook nooit vanuit gegaan dat ik de TI gign kopen.

Heb nog nooit iets puur op specificaties gekocht en zou niet weten waarom iemand anders dat wel zou doen. Maar goed....dat ben ik...
 
Ik heb hem lekker ook gehouden, top apparaat!
seeing(in de trant van touching :)) is believing!
 
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Los van het gemak v.w.b. integratie met je pc die die nieuwe virus met zich meebrengt, gaan we er klankwise nou op vooruit?
Men doet (altijd) geloven van wel maar ik heb de laatste vijf jaar geen synth meer zien uitkomen die een flink palet nieuwe geluiden met zich mee bracht in vergelijkingen met z'n voorgangers of huidige concurenten.
De echte geluidsverandering zit hem momenteel niet in wéér een nieuwe synth maar in goede effectapparatuur het liefst nog vooraf gegaan door een goede dynamische processor waarmee je je geluid nog dikker/strakker mee kunt maken.
gr. Tom

Mwa niet helemaal met je eens. Er zijn nog wel degelijk synths die specifieke sounds kunnen voortbrengen. Niet meer zo als toen FM synthese nieuw was of bakken als de FS1R uitkwamen, maar toch. Wavetables kunnen hele interessante zaken met zich mee brengen, machines als de Roland V-synth zijn toch wel vernieuwend en ik denk dat er ook nog wel degelijk vernieuwende zaken op de martk komen (Elektron, Dave Smith, dat soort apparaten).......

Dat de virus maar minimale vernieuwingen met zich meebrengt op gebied van sound is denk ik ook niet wat het concept van "TI" moet inhouden. Access richt zich op integratie dit keer. Al geven de wavetables wel degelijk veel nieuwe mogelijkheden......

(Al ben ik van mening dat ze beter de oscillator algoritmes kunnen verbeteren i.p.v. dit soort speelgoed toe te voegen).
 
Origineel geplaatst door Ytse
Ik heb mijn preorder gecanceled. Ik had al betaald, krijg ik nu terug. Kan ik mooi wat andere dingetjes kopen. :W

Ik hoop dat je de wettelijke rente van 5-6 procent er ook bij terug uitgekeerd krijgt?
Scheelt weer een beetje!
 
is dat een grap?
Lijkt me wel of niet :X

"ja ik had gepreordered maar heb nog niets, nu wil ik mn geld én 5 procent rente terug!"

Goeie investering/manier van sparen :D of je krijgt je gear of je krijgt dikke rente en zit je een tijdje op je geld

either way, I win
 
geen dank :D
Misschien dat de TI pre-orders nu collectief wat gaan regelen ivm wettelijke rente. *D Kun je lachen!
 
Origineel geplaatst door RedTitan
geen dank :D
Misschien dat de TI pre-orders nu collectief wat gaan regelen ivm wettelijke rente. *D Kun je lachen!

Access Virus Ti spaarfonds, schrijf je nu in! 5% rendement gegarandeerd!
 
Toch lijkt me het eigenlijk wel een vette bak,.... vooral die software-integratie

istie er nou al?
bij Feedback staat hij wel op de site...

Ik ga denk ik voor de desktop-versie (als ik tenminste nog geld over heb na de aankoop van een UAD-1 Studio Pack en Motu 828 MKII :D)
 
Ik zeg, we gaan de kerst nog wel halen. Hebben ze toen ooit geroepen dat het kerst '04 was, of hebben we daar overheen gelezen en bedoelden ze kerst 2005 :engel:
 
En dan de marketing slogan;

"The legendary TI is already at release a classic synthesizer of its own" ;)
 
Back
Top