Virus TI vertraagd + reviews?

Ik kreeg wel een nette mail terug met het antwoord dat bijna alle beta testen waren uitgevoerd maar dat die nog niet precies kon vertellen wanneer de bak gereleased werd.

Toen wist ik dus weer net zoveel als voor dat ik de mail gestuurd had
 
Of je wacht gewoon en kijkt af en toe of ie al te koop is.

Scheelt je een hoop stress 8)

Moet zeggen dat de nieuwe demo's wel aardigklinken. Echter niet echt iets wat uniek is voor deze synth (ja misschien die hypersaw of hoe je het ook noemt).

Ik denk niet dat ik hem koop en mijn C gewoon hou (wat ik sowieso van plan was). Als hij in de winkel staat ga ik hem natuurlijk wel even proberen. Wie weet krijg ik dan een andere mening. Maar ik betwijfel het.
 
Origineel geplaatst door XSTence
Ik hoorde dat er in sommige zaken al via pre-orders TI's besteld en betaald kunnen worden, misschien geen gek idee om dan toch eens even naar wat andere gear om te kijken zoals al eerder hier door anderen gezegd... Komt natuurlijk vaker voor dat nieuwe gear pas veel later dan aangekondigd uitkomt, maar Access slaagt er momenteel vooral in de eigen uitspraken van november/december 2004 en januari, februari en maart dit jaar elke keer weer op te schuiven, en vandaag zelfs zonder een nieuwe release-datum of richtlijn af te geven.
Rick

Deze soap begint verdacht veel te lijken op een truuk die men ook in de autobranche toepast :
Men stelt een nieuw (prototype) model voor op één of andere grote Autoshow. Meestal is dit Genève. Afhankelijk van de reacties van 'het volk' en eventuele pré-orders beslist men om een betreffend model al dan niet in gewijzigde vorm in produktie te nemen.
Het lijkt er op alsof er in het algemeen niet echt grote interesse is voor de TI. Niet helemaal onterecht want wie zit er nog op de zoveelste heruitvinding van hetgeen al bestaat te wachten ? De prijs is ook niet mis. Omdat het niet storm loopt voor deze synth begin ik stilaan te geloven dat hij straks misschien helemaal niet van de band rolt (met één of andere drogreden) maar eerder in de koelkast terecht komt.
Ik denk dat op een handvol freaks na niemand echt wakker ligt van de Ti.
 
Mja, ik vind de demo's niet erg inspirerend eigenlijk....ik heb dat eigenlijk allemaal wel een keer eerder gehoord en die hele
dikke sounds klinken misschien leuk als je aan het freaken bent maar probeer dat maar in een track te verwerken....

Dat Ti verhaal vind ik ook al niet interessant......

Maar als je toch al een synth nieuw zou kopen waarom geen Ti? de prijs? Naaah, alle flagship-synths zijn duur....
 
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik denk dat op een handvol freaks na niemand echt wakker ligt van de Ti.

Ik verwacht eigenlijk dat het een verkoopkanon wordt: de hele trance-scene moet zo een ding hebben! Ik denk dat Access nu echt met grote technische problemen aan het worstelen is...

...enne... ieder zijn ding-ringelingeling!
 
ik ben iig blij dat ik een maand of 2 geleden een C heb gekocht en niet ben gaan wachten op de TI. Misschien moeten jullie allemaal stoppen met mailtjes sturen want dan moeten ze hun tests etc steeds onderbreken om jullie hun fantastische service geven :P (is hier vast al een keer gezegd)

Ik denk idd ook dat vooral de PÖlar erug gewild gaat worden in de Trance scene ben benieuwd wie de pimeur gaat hebben om met dat ding in zn videoclip te komen :)
 
Iemand nou eigenlijk nog een idee wanneer die K** Virus Ti d'r aankomt ? :D
 
laatste wat ik via heb gehoord is dat de importeur rond koninginnedag heeft laten weten, de laatste roddels nu gaan over eind juni...
tis gewoon een rommeltje en access zelf laat niks los, dus laten we het erop houden dat er nog geen nieuws is ;)
 
Komt ie dan he... komt ie, komt ie dan he!
schater.gif
 
ik heb het stiekem gezegd, en het lijkt nog uit te komen ook, dat ding IS ER PAS als ik een budget ervoor heb! ;)
 
Toen ik wist dat de TI eraan kwam zat ik al te stressen dat ik mn C kwijt moest zodat ik een TI kon kopen ....
Inmiddels kan ik gewoon mn C houden en er een TI bij kopen :D
Ik blij dat ik mn C al die tijd nog heb :luv:
 
:D Dit is de eerste synth die gelijk bij z'n uitkomen 'vintage' is!!
 
:dubbel: of als de Virus TI classic !!
 
Origineel geplaatst door Thoraval
ben benieuwd wie de pimeur gaat hebben om met dat ding in zn videoclip te komen :)


Ik heb opdracht gegeven om een dummy naar me op te sturen zodat ik hem in mijn video clip kan dumpen,

fotoshop werkte niet, heb ik al geprobeerd.8o)
 
Ik zou het niet eens echt erg vinden als er gewoon gestopt wordt met zeuren over dit ding totdat de TI te koop is.

je zult namelijk gewoon zien dat dan alle ellende vergeten is en alles helemaal super is. (En meer van dat soort uitspraken)
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Ik zou het niet eens echt erg vinden als er gewoon gestopt wordt met zeuren over dit ding totdat de TI te koop is.

je zult namelijk gewoon zien dat dan alle ellende vergeten is en alles helemaal super is. (En meer van dat soort uitspraken)

Helemaal mee eens.
 
Origineel geplaatst door jaccis

Als je een lekker wijfie ziet, ga je daar ook eerder mee aan de slag, ipv; een lelijk mokkeltje, waar je bij denkt misschien kan ik er toch nog iets van maken....:D ( sorry dames...)
Heh. Ik maak juist het mokkel wat in mijn hoofd zit van scratch.
 
een laatste update volgens access.

de planning is dat eind volgende week de winkels de proforma facturen krijgen en de week er op de eerste levering eindelijk plaats gaan vinden.

Er is 1 july een belangrijke beurs in NY en access wil kunnen melden dat ea shipping is.

afijn ik weet het dit is wellicht het 303 -de bericht dat ea echt gaat gebeuren maar hoop doet leven ...

En mocht je besloten hebben dat je niet meer wil wachten en voor de vsynth-xt wil gaan....

Helaas ook deze is op bij roland en moet je weer een maand wachten

Ja het gaat slecht met de economie:confused:
 
Back
Top