[Korg] Korg TR-rack of Trinity Plus.

Digimod

Really cool stuff
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
6.746
Locatie
Regio 030
Ik kan een Korg TR-rack ( 600 euro ) kopen of een Trinity Plus ( 950 euro ),
heeft iemand ervaring met deze synths zoals bediening etc..
(ik heb gehoord dat het display van de Trinity plus een beetje vertraging heeft)

Alvast bedankt.
 
Alle trinity's hebben een sloom touchscreen, de tr rack heeft volgens mij geen touchscreen maar werkt wel wat sneller denk ik.
Triton heeft een sampler en meer effecten en is uitbreidbaar.
Ik zou voor de triton gaan. (superbak)
 
zou toch voor de trinity plus gaan(was de allereerste synth waar ik ooit op heb gespeelt) rack versie schijnt een beetje moeilijk te editen te zijn
 
nog eens trinity rack versie en de trinity plus

nog eens trinity rack versie en de trinity plus

Ik kan een Korg Trinity-rack ( 600 euro ) kopen of een Trinity Plus ( 950 euro ),
heeft iemand ervaring met deze synths zoals bediening etc..
(ik heb gehoord dat het display van de Trinity plus een beetje vertraging heeft)

Alvast bedankt.


Het gaat om de Trinity Rack ( TR-Rack ) niet de Triton daar is al een topic
over geweest en graag wat uitleg waarom de topic Korg TR-rack of Trinity Plus
gesloten is.

De vraag:

De geluiden zijn toch het zelfde in de Trinity Rack of hebben ze
iets veranderd in de opbouw.
 
Bij mijn weten zijn de geluiden gelijk. Het editen van sounds is misschien makkelijker op een niet-rack versie (met die touchscreen, zorg dat je genoeg glassex in huis hebt!) maar ik persoonlijk maak eigenlijk nooit eigen sounds op zo'n soort synth. Meer een 'blader door de presets tot je een mooi geluidje hebt' synth voor mij. En er zitten eeerrrug mooie presets in een TR-rack, en goede drumkits...
 
waar heb je die trinity rack gezien trouwens ? ik ben al een tijdje op zoek naar de tr-r !! ik wil m wel ruilen tegen mijn net ge-upgrade nord lead II rack (incl. pcmcia card)
 
Back
Top