Bjooks - The Minimoog book

Om nog even op collectability terug te komen.
Als verzamelaar van boeken speelt dat hier soms wel een rol.
Ik moet zeggen speelde, want met het stijgen der jaren is mijn hebberigheid wat dat betreft behoorlijk afgenomen.
Kon ik vroeger alles wat los en vast zat kopen over een bepaald onderwerp (bijvoorbeeld de Titanic), tegenwoordig ben ik kritischer en als een titel geen toegevoegde waarde heeft komt het er niet of misschien eens een keer als het in de ramsj ligt.

Bij de boeken van Bjooks is er telkens de overweging of de betreffende titel de moeite waard vind en dat is tot nu bij elke uitgave het geval geweest.
Boeken zijn niet goedkoop, maar de boeken van Bjooks zijn fraai uitgevoerd, rijk geïllustreerd en bijzonder onderhoudend en dus de prijs waard naar mijn mening.
Ik gebruik 'Patch & Tweak' en 'Patch & Tweak with Moog' zeer regelmatig in de studio en boeken als 'Synth Gems' en 'Inspire the music' zijn heerlijke boeken om door te bladeren.
Van deze titel verwacht ik ook dat het een mooi 'bladerboek' is dat mij ook inhoudelijk nog wel aangenaam gaat verrassen.
 
Voor de geïnteresseerden, morgenavond gaat deze Kickstarter live.
 
Ik kreeg de mail ook net. Voor een leuke early bird prijs of wat extraatjes wil ik hem misschien wel.
 
Heb Patch & Tweak + Push, Turn...hier ook liggen, ja die liggen hier gewoon, doe er verder niks mee. heb er denk ik is ooit 5 minuten in gebladerd.
:)
 
De verzendkosten zijn telkens de party poopers. Is goedkoper bij de grote online shops gebleken dan hun actie prijzen. Ik verwacht niet dat t een koopje wordt. 75 euro excl verzendkosten of zo?
 
Verzendkosten zijn pittig, maar de totale prijs ligt nog steeds een stukkie lager dan de Bjooks boeken elders.
Hoe die kosten dan verdeeld zijn vind ik verder niet zo interessant.

Boeken in het Verenigd Koninkrijk bestellen doe ik inmiddels niet meer.
Verzendkosten en betrouwbaarheid zijn sinds de Brexit dramatisch en daar komen dan de inklaringskosten nog eens bovenop.
 
Ik zie even niet waar dit book voor 56 euro te (voor)bestellen is ?
 
Zoiets is natuurlijk ook leuk voor mensen die een zeker zelfbeeld naar anderen willen projecteren. Zogenaamd achteloos op tafel leggen en de visite ziet hoe hip en cool je bent...

Bij mij is er best wel kans dat visite een boek ziet liggen als 'Nederlandse kabinetten 1848-1901', dat is wel beetje een imago-killer...

:D
Niks mooiers dan parlementaire geschiedenis
 
Verzendkosten zijn pittig, maar de totale prijs ligt nog steeds een stukkie lager dan de Bjooks boeken elders.
Ja, dat klopt. Als je het boek sowieso wil hebben wel een goede deal. Ik hoopte op een buitenkansje, maar dat is het met die verzending erbij niet dus dan laat ik hem wel aan iemand anders die er harder op zit te wachten.
 
Back
Top