Sequencer met notelenght/gate per knob?

faderfox SC4

echt n sleeper als je m tegenkomt... wel hoog nerd gehalte! enkel voor volhouders (mijne eet al jaren stof haha - maar OOIT...)

naah bedenk net, die heeft midi in en uit, dus als je naar cv gate wil heb je nog n kenton nodig of zo CV.OCD


Schermafbeelding 2024-03-19 om 15.30.31.png
 
in de BCR-32 (als die er al ooit komt) en de ZAQUENCER kan je alle 32 steps wijzigen met hun respectievelijke draaiknop/pot of je kan ALLE steps tegelijk wijzigen (incrementeel of absoluut) indien je de respectievelijke knop (gate length, note, etc etc) ingedrukt houdt en aan een knop/pot draait
Ja, hij komt maar nooit, iedereen wacht er op.
 
faderfox SC4

echt n sleeper als je m tegenkomt... wel hoog nerd gehalte! enkel voor volhouders (mijne eet al jaren stof haha - maar OOIT...)

naah bedenk net, die heeft midi in en uit, dus als je naar cv gate wil heb je nog n kenton nodig of zo CV.OCD

die had maar toch terug weggedaan na een paar jaar want veel te weinig in gebruik omdat ie (wederom) gans anders werkt dan andere sequencers
 
Ik weet niet wat je budget is maar Doepfer MAQ 16/3 kan volgens mij precies wat jij wilt via CV/gate.

Zat hier ook aan te denken.

De Doepfer valt wel binnen budget maar is 4 U zag ik dus die zou in een 19 inch rack moeten

Lijkt me sterk dat je aparte potmeters, voor de losse parameters, per step, in een kleine(re) behuizing kunt krijgen. En als dit wel lukt, of dit dan prettig te bedienen valt (zullen dan kleine potmetertjes zijn, dicht op elkaar).
 
Al deed de BSP het weer en heb ik nog een KSP ook bleef het toch wat knagen en na wat wikken en wegen van de week bij Thomann toch maar de Dark Time gekocht, dat leek me echt zo'n old school seventies sequencer en na vandaag de eerste twee uurtjes ermee spelen geeft deze idd dat gevoel, heel makkelijk ook voor Berlin achtige dingen, dat was ook het doel met een ander soort seqencer.
Lekker snel allerlei variaties on the fly en hij voelt heel sturdy ook, dit is wel wat ik ongeveer voor ogen had, ik ben er happy mee!
 
maak je ook filmpjes op yt? Hier kan niet he helaas..
Ik heb een hele oude mobiel dus die neemt niet echt lekker op maar ik zit wel te denken aan een nieuwe.
Misschiend dat ik anders van de week een keer even een mp3 op het forum plaats.
 
Leuke opname, kraut!

Geinig dat, helemaal onderaan de streep, er in de opname niets gebeurt met notelengths/gates :D

Wel tof dat je bent geslaagd! Have fun
Dank je!
Het is even een beginnetje gisteren toen ik 'm net binnen had, ben net eventjes bezig geweest met andere functies.
 
Back
Top