Monde Perpétuel

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
997
Locatie
Landgraaf
Monde Perpétuel

Mensen zijn al sinds de oudheid geïnteresseerd in sprookjes en onverklaarbare verschijnselen die de verbeelding prikkelen. Zelfs vandaag de dag genieten mensen er echt van om weg te dromen van de realiteit naar een fantasiewereld......



Gebruikte instrumenten:
* Akai MPC-One
* Korg Wavestation
* Moog Sirin

Opname:
Bitwig Studio

Ik hoop dat je het leuk vindt
 
Je hebt weer wat bijzonders gemaakt! :okdan:
Echt heel trippy... zal vast ook in de smaak vallen bij fans van psytrance/psybient (al dan niet onder invloed van bepaalde "verrijkende substanties").
De visuals vind ik deze keer nog meer intrigerend dan de muziek.
Snap er niets van hoe je dat voor elkaar krijgt.
 
Je hebt weer wat bijzonders gemaakt! :okdan:
Echt heel trippy... zal vast ook in de smaak vallen bij fans van psytrance/psybient (al dan niet onder invloed van bepaalde "verrijkende substanties").
De visuals vind ik deze keer nog meer intrigerend dan de muziek.
Snap er niets van hoe je dat voor elkaar krijgt.
Dank je wel Bahamut. 👍👍👍
Eerlijk gezegd maak ik gewoon maar wat muziek en heb ik ook helemaal geen doelgroep of genre voor ogen:D .
 
Zo zo, je hebt er weer een spektakel van gemaakt, heerlijke track in een prachtige clip, stunning hoor.
Heb je een oa fractal generator gebruikt voor je clip of iets met AI of zo?
 
Dank je wel Dorian. Geweldig dat je hem kunt waarderen.👍👍👍
Da's zacht uitgedrukt hoor. :) Net nog een keer gekeken/geluisterd en ik vind het compleet intrigerend, inderdaad alsof je in een betoverde alien wereld wordt gezogen: Een woestijn planeet vol verschrompelde kale levensvormen, waar het in een vergeten droom ooit vol weelderig plantenleven was. Maar misschien is dat mijn fantasieverhaaltje erbij. De muziek is zeer passend erbij. Nevertheless, vanavond ga ik 'm aan m'n partner laten zien, want die gaat dit ook zeker waarderen.
 
Back
Top