Living In A Box

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
997
Locatie
Landgraaf
Living in a Box

Ik draag deze track op aan alle mensen die zich gevangen voelen in hun geest of fysiek in hun lichaam. Hun wereld is extreem klein en hun vooruitzichten zijn vaak belabberd. De gelukkige wereld die op tv en sociale media wordt getoond, is niet hun wereld.



Gebruikte hardware:
* Akai MPC-One
* Korg Z1
* Moog Sirin

Opname: Bitwig Studio

Ik hoop dat je 'm kunt waarderen :-)
 
sterk!
Dank je wel Vink !!!๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Lekker hoor! Boeit van begin tot eind. Heb je ook MPC synths gebruikt of alleen de Z1 en Sirin?
Thanks LocalTrack. Super dat je 'm kunt waarderen.๐Ÿ˜Š
Ik heb de MPC-One zo ongeveer de hele track gebruikt (m.n. keygroups). De MPC is ingezet voor drum, melodielijnen. pads, drones en FX. De Z1 en Sirin zijn respectievelijk gebruikt voor m.n. pads, bass en solo-sounds. De Z1 is behalve als klankbron ook ingezet als masterkeyboard (uitstekend keybed) en controller.

Zeer zeer mooi. Uniek hoor, heel knap. Goed gedaan man!
Dank je wel jan. Je commentaar maakt me blij.๐Ÿ˜Š
 
Ik voel me meestal niet opgesloten, maar herken het gevoel/ de gedachte wel... Ik vind de mix wat mid-forward (maar das misschien smaak). Het concept kan ik erg waarderen. Ho heb je de visuals gemaakt? Die vind ik errrrrrug vet.
 
Is wel weer een flinke trip, wel lekker als de gitaren los gaan. Wellicht dat sommige elementen er wat meer uit mogen springen, de drums bijv. voor wat extra power?
 
Ik voel me meestal niet opgesloten, maar herken het gevoel/ de gedachte wel... Ik vind de mix wat mid-forward (maar das misschien smaak). Het concept kan ik erg waarderen. Ho heb je de visuals gemaakt? Die vind ik errrrrrug vet.
Dank je Luctae voor je commentaar. De mix is en blijft altijd een smaakkwestie. Voor mijzelf was die acceptabel genoeg om de track te releasen. Ik maak meestal enkele mixen waaruit ik dan degene kiest die ik het lekkerst en meest organisch vind klinken. Video is gemaakt met AI en video-editing.
 
Heel mooi nummer zeg!
met 3 instrumenten is dat mooi gemixt!
Nog wat scherpe filter (resonantie/overdrive) verminderen, en gaan!
20230727074638067864.png
 
Heb er redelijk van genoten, soms gebeurt er erg veel in de track en dat maakt het wat zware kost. Misschien als ik hem vaker luister dat dat verdwijnt.
Dank het beluisteren Peter. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Dit is helaas mijn stijl en die is niet echt mainstream. Dat weet ik. Misschien is het inderdaad een idee hem inderdaad vaker te beluisteren dan weet je al van te voren wat er gaat gebeuren.
 
Back
Top