Sleepers Creepers

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
997
Locatie
Landgraaf
Sleepers Creepers

Dromen roepen veel vragen op bij mensen. Waarom dromen we? Zijn dromen voorspellend? En waarom zijn ze vaak zo bizar? Waarom herinneren we ons soms een droom? En hoeveel en hoe lang doen we het per nacht? Dromen we eigenlijk elke nacht?

Een droom is eigenlijk een projectie van een film van je eigen gedachten. Tijdens het dromen zijn er compleet andere hersengebieden actief dan normaal. Dit resulteert in een omgekeerde verwerking van informatie. We nemen geen informatie van de buitenwereld waar, maar ontvangen informatie van onze hersenen van binnenuit. Een droom is dus eigenlijk gewoon een hallucinatie. Dus iedereen hallucineert ongeveer 2 uur per nacht.



Gebruikte hardware:
* Akai MPC-One
* Roland V-Synth

Opname: Bitwig Studio


Hoop dat je het leuk vind !!
 
Indrukwekkend ambitieus nummer. Goede overgangen! Gewaagd ook al diensynth gitaar sounds. Had wel een beetje gehoopt op een wat bevredigender einde. Met misschien een kick patroon dat je meeneemt en akkoorden die je ook wat meer meenemen. Een soort resolutie moment.
 
Aparte en indrukwekkende video, muziek zelf is niet helemaal mijn ding maar past er wel goed bij. Video zelf gemaakt? Heb spontaan zin om DMT te roken...
Dank je Metatron voor je commentaar. Niet iedereen houd gelukkig van dezelfde muziek. Ik hou zelf niet zo van de hedendaagse 13 in een dozijn muziek en covers. Maar als dat mensen gelukkig maakt dan is dat prima toch.

Video is gemaakt met AI.
 
Indrukwekkend ambitieus nummer. Goede overgangen! Gewaagd ook al diensynth gitaar sounds. Had wel een beetje gehoopt op een wat bevredigender einde. Met misschien een kick patroon dat je meeneemt en akkoorden die je ook wat meer meenemen. Een soort resolutie moment.
Dank voor je mooie commentaar Tierlantijn. 👍👍👍 Ik heb het nummer ingekort naar iets meer dan 4 minuten en het laten wegfaden. De oorspronkelijke versie duurt meer dan 7 minuten en dat vond wel wat lang gelegd tegen de inhoud. Ook dank voor je tip.
 
Back
Top