18 billion peace-loving people

Mooi nummer hoor...
Die vocoder stem is dat een preset van V-synth of is het een eigen sample (wav)
Heel mooi gedaan!
smiley 2.jpg
 
Werkt Bitwig een beetje fijn?
Kon je daar trouwens ook (oudere) ableton-files in laden?

Vind het er altijd visueel gezien wel aantrekkelijk uitzien als ik het zie op youtubefilmpjes...
 
Werkt Bitwig een beetje fijn?
Kon je daar trouwens ook (oudere) ableton-files in laden?

Vind het er altijd visueel gezien wel aantrekkelijk uitzien als ik het zie op youtubefilmpjes...
Hoi Dozart, ik heb eigenlijk altijd met Cubase maar nooit zelf met Ableton gewerkt dus die vraag kan ik helaas niet beantwoorden.
Ik ben ooit naar Bitwig overgestapt omdat mijn laatste Cubase versie weigerde 32-bit VST te laden (Kon alleen via een omweg). Bitwig laadt gewoon alles.
Daarnaast vind ik Bitwig Studio vind ik superfijn werken. Mooie en handige interface en tig modulatiemogelijkheden en goede effecten. Werk zelf heel veel met Sampler die ik gebruik om samples te manipuleren.

Herbergt ook bouwstenen voor modulaire bouw van synths (a la Reaktor) als je daarvan houd.
 
Wat een mooie wereld beschrijf je daar: geen narcistisch en hebzuchtige meer! Deze mag voor wat mij betreft morgen al komen. Maar dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, vrees ik.

Waar ik niet voor moet vrezen is dat de beschrijvende muziek ook nog moet komen, want die zet jij met deze track neer :okdan:.
Ritmische elementen, effecten en sferische teksturen worden netjes gearrangeerd tot een organisch geheel. Heel aangenaam om bij weg te dromen en er desnoods je eigen wereld bij te fantaseren.

:doei:

Danny
 
Back
Top