18 billion peace-loving people

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
987
Locatie
Landgraaf
18 miljard vredelievende mensen

De wereld wordt steeds meer bevolkt en spanningen liggen op de loer.
Laten we lief voor elkaar zijn en liefde, vrede en geluk nastreven en genieten van deze prachtige aarde. Er is geen plaats voor meedogenloze narcistische leiders die uitsluitend gedreven worden door hebzucht, macht en vernietiging.

Gebruikte hardware:
* Akai MPC-One
* Roland V-synth

Opname: Bitwig Studio



Ik hoop dat je het leuk vindt
 
Hear hear man!! Groot gelijk heb je.

En een PRACHTIG nummer, dit doe ik je niet na. Superbe, vooral de break. Meer van dat, graag :) Fijne zondag man!
 
We zitten op dit moment nog niet aan de 8 miljard mensen en lang niet zo vredelievend als goed zou zijn maar kom... Dat doet niets af aan het feit dat het een mooie track is!
Knap gedaan!
 
Oh wauw zeg. Dit is echt fantastisch. Zeker met die video er zo bij. Vind dit tot nu toe zo ongeveer het mooiste wat ik hier in lange tijd gehoord heb (zit nu op 3 min).
Heerlijk om naar te luisteren, echt waar. Die gitaarrif er ook bij. Supervet.

Ik kon in de hele track maar één detail vinden om het mogelijk nog wat te verbeteren, en dat is die vox die op 2:00 begint. Wellicht iets meer ruimtelijke reverb erop. Maar das ook maar net wat je zelf wil.
 
Laatst gewijzigd:
Ff trouwens, die video, is dat ook zelf gedaan met editting software? =) Ook erg cool zeg. Past allemaal naadloos bij elkaar.
 
Oh wauw zeg. Dit is echt fantastisch. Zeker met die video er zo bij. Vind dit tot nu toe zo ongeveer het mooiste wat ik hier in lange tijd gehoord heb (zit nu op 3 min).
Heerlijk om naar te luisteren, echt waar. Die gitaarrif er ook bij. Supervet.

Ik kon in de hele track maar één detail vinden om het mogelijk nog wat te verbeteren, en dat is die vox die op 2:00 begint. Wellicht iets meer ruimtelijke reverb erop. Maar das ook maar net wat je zelf wil.
Dank je wel Dozart voor je mooie commentaar. 👍👍👍
Ik ga je tip van de reverb op de vox eens uitproberen. Eens kijken wat dat oplevert.
De video is samengesteld uit no copyright stock video's met wat editing.
 
We zitten op dit moment nog niet aan de 8 miljard mensen en lang niet zo vredelievend als goed zou zijn maar kom... Dat doet niets af aan het feit dat het een mooie track is!
Knap gedaan!
Dank je 3ddie. Super dat je hem leuk vind.👍👍👍
Heel goed gezien van de 18 miljard maar de wereldbevolking groeit alsmaar door. Als je bedenkt dat in 1750 er ongeveer 800 miljoen mensen op aarde woonden en ten tijd van de middeleeuwen zo'n 300 miljoen mensen dan is de toename op de dag van vandaag explosief te noemen. Kijk je naar de toekomst als we ook de maan en andere planeten gaan bevolken dan gaat dat aantal mensen alleen nog maar sneller toenemen (vandaar de 18 miljard in de titel). Tenzij we ons als mensheid op het gebied van sociale- en emotionele intelligentie verder ontwikkelen zullen er ook dan leiders zijn die alleen maar met repressie en oorlogen hun primitieve driften kunnen stillen (Star Wars scenario).
 
Hear hear man!! Groot gelijk heb je.

En een PRACHTIG nummer, dit doe ik je niet na. Superbe, vooral de break. Meer van dat, graag :) Fijne zondag man!
Dank je wel Jan voor je mooie commentaar.👍👍👍
Ik word er helemaal verlegen van.
Jij maakt zelf trouwens ook prachtige nummers waar ik weer geen kaas van gegeten heb.
 
Ja best een eigenzinnige stijl, nummer lijkt in drie delen te zijn, het middelste met de sneeuw en de vocals en de rust kon me het meeste bekoren. Of die rust er nog gaat zijn met 18 miljard? ;)
 
Ja best een eigenzinnige stijl,
Ik hou inderdaad niet zo van eenheidsmuziek met vaste terugkerende structuren. Liefst voort-evoluerend naar het onverwachte, zoals een film of een ontdekkingsreis.
Of die rust er nog gaat zijn met 18 miljard? ;)
Hopen dat het in de toekomst ooit goedkomt met het zieke brein van machtswellustelingen. Wij zullen zelf die tijd helaas niet meer meemaken.
 
Back
Top