Living In A Box

Hele geslaagde track weer.
Hoe je het doet weet ik niet maar ook nu is het echt weer zo'n journey die boeit van begin tot eind, knap hoor.
Clip erbij is prachtig maar daarin gebeurt ook zoveel dat het lastig is om alles te volgen als je ook nog geconcentreerd de muziek zit te beluisteren.
Een paar vragen; heb je de drums gemaakt met de MPC en deze clip heb je neem ik aan gemaakt in zo'n AI generator?
En zo ja, wat heb je voor prompts gebruikt om zo'n clip te maken?
 
Hele geslaagde track weer.
Hoe je het doet weet ik niet maar ook nu is het echt weer zo'n journey die boeit van begin tot eind, knap hoor.
Clip erbij is prachtig maar daarin gebeurt ook zoveel dat het lastig is om alles te volgen als je ook nog geconcentreerd de muziek zit te beluisteren.
Een paar vragen; heb je de drums gemaakt met de MPC en deze clip heb je neem ik aan gemaakt in zo'n AI generator?
En zo ja, wat heb je voor prompts gebruikt om zo'n clip te maken?
Sorry voor de late reactie Kraurrock, maar mijn schoonvader is recent overleden en daarbovenop ook nog 2 weken later een tante. Dus zit ik momenteel erg weinig achter de computer/muziekapparatuur.

Super dat je de track kunt waarderen. 👍👍👍.
Ik vind het zelf ook af en toe erg druk worden dus ben nu aan het nadenken of ik zo wel verder wil of dat ik in de toekomst voor rustigere video's ga
Drums zijn idd van MPC (geweldig apparaat) en de rest is gemaakt met AI, ook de prompts. Daarna nog eens nabewerkt met videosoftware.
 
Ik vind het zelf ook af en toe erg druk worden dus ben nu aan het nadenken of ik zo wel verder wil of dat ik in de toekomst voor rustigere video's ga
en de rest is gemaakt met AI, ook de prompts. Daarna nog eens nabewerkt met videosoftware.
Ik vraag me af of je dan niet ergens de snelheid van verandering/changes kan aanpassen zodat het wat rustiger wordt om te bekijken, dat zou in ieder geval een goede aanvulling zijn.
Moet zeggen dat het wel boeiend is als je ziet wat AI allemaal doet op zo'n manier.
 
k vraag me af of je dan niet ergens de snelheid van verandering/changes kan aanpassen zodat het wat rustiger wordt om te bekijken, dat zou in ieder geval een goede aanvulling zijn.
Moet zeggen dat het wel boeiend is als je ziet wat AI allemaal doet op zo'n manier.
De snelheid kan ik aanpassen met de video editor (Movavi) Dat heb ik ook ietwat gedaan zodat hij beter in het ritme past van de track, maar in principe kan het nog langzamer. :)
 
De snelheid kan ik aanpassen met de video editor (Movavi) Dat heb ik ook ietwat gedaan zodat hij beter in het ritme past van de track, maar in principe kan het nog langzamer. :)
Ja dat begrijp ik maar je kan de snelheid van de AI z'n veranderingen niet aanpassen dus, zou wel fijn zijn als je dit mee kan laten lopen met de bpm bijv
Er gebeurt gewoon zo veel dat het teveel wordt om goed op te focussen terwijl je ook de muziek luistert.
Je kent San Base weet ik, da's wat rustiger voor je zintuigen om maar 'ns wat te noemen.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top