Technomancer Chant [dark/electronic/throat singing/chant]

Ik vind hem tof! Heb zelf ook eens zoiets gemaakt met een maat van mij op de keelklanken :D


toepasselijke naam van het nummer :D , keelklanken vallen wel een beetje weg achter de beat

was nog een heel gedoe om tegelijk te zingen in een microfoon zonder stand en tegelijk mijn track te bedienen op mijn circuit track dus snap wel dat je de zang aan je maat over liet :P
 
Hola,

Ja dat is wat voor een duisteren film!
Mooi gedaan :halleluja

groeten van Andreos:)
thanks! inderdaad losjes geinspireerd op een donkere toekomst als warhammer 40k/dune met een leger dat geindoctrineerd is om in een hoger wezen/godkoning te geloven
 
Leuk om te horen zo. Hoe heb je de stem opgenomen?
thanks! microfoon (Audio-Technica AT2020) in mijn mixer met volume op 0 en ipv daarvan 100% naar de monitor, monitor naar mijn empress reverb en die weer terug naar de mixer om samen met mijn synths naar mijn audio interface of speakers te sturen.
In principe de monitor channel dus gewoon als fx gebruikt zodat ik 100% dry/wet controlle heb op mijn empress pedaal gezien mijn mixer enigsinds beperkt is verder maar wel lekker cheap met veel stereo channels voor mijn synths (Behringer XENYX 1003B)
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt aardig 8D Gebruik zelf ook (Mongoolse) keelzangers in mijn muziek. Omnisphere heeft een paar mooie patches op dat gebied.
 
Back
Top