4x4 op de 707 (jam time)

Je jams blijven heel erg relaxed, zelfs onder de verbouwingsstress ;-) Vind de jam aanvankelijk wat leegjes maar vanaf 2:50 wordt alles voller en heel mooi.
 
Mooi en ontspannend, knap gedaan. Fijne patches.

Lekker begin ook. Dat lijntje uit de Sub37 wat je live inspeelt is heel tof erbij (die ene die later terugkomt). Neem je de MIDI op in de 707 die het vervolgens weer naar de Sub37 stuurt? Gaat wel soepeltjes allemaal.
 
Klinkt lekker, tof dat je er uitleg bij plaatst met wat je precies gedaan hebt. De minimal groove en piano sounds vallen goed bij mij :halleluja
Thnx.
Ik was er ook erg blij mee. Dit soort jams komen spontaan (of ze komen helemaal niet).
En dat is onderdeel van het plezier voor mij.
 
Mooi en ontspannend, knap gedaan. Fijne patches.

Lekker begin ook. Dat lijntje uit de Sub37 wat je live inspeelt is heel tof erbij (die ene die later terugkomt). Neem je de MIDI op in de 707 die het vervolgens weer naar de Sub37 stuurt? Gaat wel soepeltjes allemaal.
Bedankt!
Ik probeer dit wat vaker te doen. Live spelen tijdens de jams
Groter risico op fouten. Zeker bij het multitasken, maar ook grotere tevredenheid als het lukt.
De YC61 is het midi keyboard in de setup. Die noten neem ik op als midi in de 707.
De 707 stuurt de noten weer naar de instrumenten (ook naar de YC61, die luistert alleen naar de inkomende midi, niet naar z'n eigen keyboard).
Dus dit lijntje had ik al ingespeeld tijdens het maken van de jam en ik heb hem live terug laten komen.
Dat kan dan op het keybed van de S37, maar ook op die van de YC61, mits ik het S37 kanaal heb geselecteerd op de 707.(hij stuurt de midi noten door naar het actieve kanaal, ook inkomende midi noten)
 
ja klinkt lekker. was zo afgelopen
Thnx. Klopt, deze ging sneller dan gepland. En met de introductie van nieuwe elementen halverwege voelt het eigenlijk wat kort.
Voor YT niet zo'n probleem, daar kijkt 'men' toch niet zo lang.
De volgende duurt bijna 10 minuten, dus ik ben benieuwd hoeveel mensen er daar over de minuut blijven hangen.
Ik heb de 'mid roll' ads maar uitgezet. Niet goed voor de omzet misschien, maar ik heb daar zo'n hekel aan als kijker, dat ik het 'mijn' kijkers niet aan wil doen.
 
Back
Top