Jamming on the edge 2

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
7.067
Locatie
Apeldoorn
Tweede jam op de Edge van 8 minuutjes die iets rechts gepand staat en een percussieve track wat meer links als aanvullng maar verder niets zodat je de Edge goed kan volgen terwijl ik aan het pielen en draaien ben.
Leuk bakkie die Edee voor een potje jammen in ieder geval.
 

Attachments

  • jamming on the Edge 2.mp3
    19,3 MB
Hier had ik graag beeld bij gehad.
Dan blijft het (voor mij) wat meer boeien.
Lekkere sounds en fijne jam.

Grappig, ik kan me niet herinneren dat ik heb gezien dat je in Apeldoorn woont. Maar m'n geheugen is soms een zeef, dus mogelijk hebben we dat al een x besproken.
Ik ben er iig geboren en woon er vlak bij :)
 
Hier had ik graag beeld bij gehad.
Ja snap ik, ik heb een ouwe telefoon dus dat werkt niet zo goed qua beeld en geluid
Dan blijft het (voor mij) wat meer boeien.
Lekkere sounds en fijne jam.
Dank je!
Grappig, ik kan me niet herinneren dat ik heb gezien dat je in Apeldoorn woont. Maar m'n geheugen is soms een zeef, dus mogelijk hebben we dat al een x besproken.
Ik ben er iig geboren en woon er vlak bij :)
Ik woon nu ruim een jaartje in Apeldoorn en het bevalt me uitstekend, hiervoor woonde ik in Wormerveer in de buurt van Zaanstad.
 
Ja snap ik, ik heb een ouwe telefoon dus dat werkt niet zo goed qua beeld en geluid

Dank je!

Ik woon nu ruim een jaartje in Apeldoorn en het bevalt me uitstekend, hiervoor woonde ik in Wormerveer in de buurt van Zaanstad.
Grappig. Dan denk ik direct : dan moet je m'n zwager wel kennen.
Die komt uit West Knollendam, maar woont al weer een jaar of 12 in Epe.
(alsof je iedereen daar uit de buurt kent).
Ben Andrea (zo heet hij)

En nu je dit zo zegt, ik denk dat we het er al een x over gehad hebben. (je move naar Apd) want het komt me bekend voor.
 
Grappig. Dan denk ik direct : dan moet je m'n zwager wel kennen.
Die komt uit West Knollendam, maar woont al weer een jaar of 12 in Epe.
(alsof je iedereen daar uit de buurt kent).
Ben Andrea (zo heet hij)

Ja zeker grappig want ik ken natuurlijk niet alle mensen, had toevallig gekund natuurlijk maar de naam zegt me niets.

Kan zijn dat je deze move nog ergens in je herinnering hebt want ik heb er vorig jaar zo rond de winter wel iets van op het forum gedeeld.
 
Ja zeker grappig want ik ken natuurlijk niet alle mensen, had toevallig gekund natuurlijk maar de naam zegt me niets.
Heel begrijpelijk. Slaat ook nergens op, maar omdat het vanaf de Veluwe bekeken 'best dichtbij elkaar' ligt, gaat dat belletje blijkbaar rinkelen.
Kan zijn dat je deze move nog ergens in je herinnering hebt want ik heb er vorig jaar zo rond de winter wel iets van op het forum gedeeld.
Ja, idd. Dat was het. Volgens mij hebben we het nog over fietsen gehad toen.
(dat het zo mooi fietsen is rondom Apd)
 
Ja, idd. Dat was het. Volgens mij hebben we het nog over fietsen gehad toen.
(dat het zo mooi fietsen is rondom Apd)
Ja dat kan heel goed want fietsen en wandelen was wel een belangrijke reden om hier naartoe te verhuizen nu ik niet meer hoef te werken, heerlijk die natuur hier.
En ik moet zeggen; het bevalt me prima.
Toen ik nog in de randstad woonde had ik wel 'ns een soort droom om bijv in Zweden een huisje ergens in een dorp bij de bossen te kopen als ik gestopt was met werken maar sinds ik hier woon is die behoefte er niet meer, 5 min op de fiets en ik rij door de bossen dus da's heerlijk.
 
Ja dat kan heel goed want fietsen en wandelen was wel een belangrijke reden om hier naartoe te verhuizen nu ik niet meer hoef te werken, heerlijk die natuur hier.
En ik moet zeggen; het bevalt me prima.
Toen ik nog in de randstad woonde had ik wel 'ns een soort droom om bijv in Zweden een huisje ergens in een dorp bij de bossen te kopen als ik gestopt was met werken maar sinds ik hier woon is die behoefte er niet meer, 5 min op de fiets en ik rij door de bossen dus da's heerlijk.
Ja precies.
Huisje in Zweden staat nog altijd op ons lijstje trouwens. Voorlopig houden we het bij 'vakantiehuisje voor 2 weken' :)
Budget en tijd staat niet meer toe (en dat volstaat ook).
 
Huisje in Zweden staat nog altijd op ons lijstje trouwens.
Misschien als jullie met pensioen gaan, een eenvoudig huisje ergens vlak bij de bossen koop je nog steeds voor minder dan 50.000 als je wensenlijst niet te groot is.
Als de rente dan weer op 2% staat ben je incl aflossen richting de 150 euro pm kwijt.
 
Misschien als jullie met pensioen gaan, een eenvoudig huisje ergens vlak bij de bossen koop je nog steeds voor minder dan 50.000 als je wensenlijst niet te groot is.
Als de rente dan weer op 2% staat ben je incl aflossen richting de 150 euro pm kwijt.
Wie weet.
Misschien gaan we wel een hele andere kant op (Portugal ofzo).
Ik laat het rustig op me afkomen. En zo lang we nog op de Veluwe wonen, hebben we iig genoeg natuurschoon om ons heen.
 
Back
Top