Sticky Atmosphere (Science fiction)

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
997
Locatie
Landgraaf
Sticky Atmosphere

Levende wezens op aarde zijn erg kwetsbaar voor vergiftiging van de atmosfeer en kunnen fatale ademhalingsproblemen krijgen. Als andere entiteiten het niet doen, doen we het zelf op de manier waarop we met de aarde omgaan...........

Gebruikte hardware instrumenten:
* Akai MPC-keys 61
* Acces Virus Polar TI

Opname: Bitwig Studio



Ik hoop dat je het leuk vindt :-)

 
4 a 5 sporen?
goed gedaan hoor...

Tja, eigenlijk is niets super schoon...
Een beetje vervuiling kan geen kwaad:
"kijk! er wordt gewerkt"!

Maar schรธn nummerske!:okdan:
 
Mooi!
Dank Peter !

Mooie creatie weer, knap gedaan! :okdan:
En leuk dat blonde grietje zo tussendoor.
Dank Bahamut. Ja daar knap je van op he ๐Ÿ˜Š

Mooie trip zowel qua sound als in beelden alleen die blonde dame kon ik niet echt plaatsen, je hebt toch niet een nieuwe vriendin of zo? :D
Dank je wel Krautrock. Ik moest ze toch een keer laten zien :D. Helaas verbergt ze onheil met haar glimlach, maar je moet toch eerlijk bekennen dat ze dat wel bijzonder aangenaam doet.
 
4 a 5 sporen?
goed gedaan hoor...

Tja, eigenlijk is niets super schoon...
Een beetje vervuiling kan geen kwaad:
"kijk! er wordt gewerkt"!

Maar schรธn nummerske!:okdan:

Super dat je hem kunt waarderen Googol. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Ik heb eens ff nagekeken. Het zijn 65 audio sporen in Bitwig, sommige wat langer en sommige met minimale inhoud (Ik neem op in midi, bounce meteen naar audio en verwijder de midi vrijwel meteen). Heb tamelijk oude computer, vandaar. Had het ook met aanzienlijk minder sporen kunnen doen maar dan wordt het moeilijker voor me om na te gaan wat waar staat als ik iets vreemds hoor. Zoals ik nu werk, ik is het voor mij het meest overzichtelijk om met veel sporen en kleuren te werken.
 
Back
Top