Expedition to the Origens

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
997
Locatie
Landgraaf


Expeditie naar de Oorsprong

De mensheid droomt ervan om uiteindelijk ook andere planeten te bevolken. Deze planeten worden buiten ons zonnestelsel exoplaneten genoemd. Ze hebben allemaal hun eigen ster en zijn allemaal groter dan onze planeet Aarde. In het verleden zijn meer dan 5000 exoplaneten geïdentificeerd. Daarvan bevinden er zich 85 op de juiste afstand van hun ster om een temperatuur te hebben die leven zou kunnen ondersteunen.

Gebruikte hardware instrumenten:
* Akai MPC key 61
* Virus Acces Polar TI

Opname: Bitwig Studio

Hoop dat je het leuk vind :)
 
Het was wel weer een trip die track van je. je had er zin in want je was aardig aan het scheuren op de keys op een gegeven moment.
Het was me bijna iets teveel maar naar het einde toe werd het mooi rustig afgebouwd, toch lekker zo bij elkaar.

Mooi clipje erbij en als dat de bewoners van de exoplaneten zijn dan hoef ik niet op reis, schijnbaar hadden ze wel wat aardbewoners opgegeten als je die skeletten en schedels zag.
Miste alleen nog de lach van je nieuwe vriendin of was ze al opgepeuzeld?
 
Mooi clipje erbij en als dat de bewoners van de exoplaneten zijn dan hoef ik niet op reis, schijnbaar hadden ze wel wat aardbewoners opgegeten als je die skeletten en schedels zag.
Miste alleen nog de lach van je nieuwe vriendin of was ze al opgepeuzeld?

Dank je wel Krautrock voor je mooie commentaar. Op dit soort expedities laat ik mijn vrouw toch liever thuis :D
 
De gitaar doet wat daft punk aan. Ze heeft zo weinig body, was dat de bedoeling?
klinkt lo fi dun. Opvallende keuze.
ging best gevarieerd. zeker interessant
Dank Klinkske. 👍👍👍
Denk dat het een kwestie van smaak is. Behalve de naam ken ik Daft punk niet. De gitaar moest van mij op een prettige manier in de mix passen, dus het is dit geworden. Had natuurlijk ook anders gekund.😊
 
Back
Top