EVO-lu-TION

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
997
Locatie
Landgraaf
EVO-lu-TION

De aarde is ongeveer 4,56 miljard jaar geleden gevormd en is 3 keer jonger dan het universum. Het Paleozoïcum is het tijdperk waarin het eerste leven ontstond, waarna het evolueerde naar het leven van nu. De explosieve ontwikkeling van nieuwe soorten en periodes van massa-extinctie wisselden af door grote catastrofes (klimaatverandering, meteorietinslagen en grote vulkaanuitbarstingen). Tegenwoordig kan de mens al helemaal zelf voor dit soort catastrofes zorgen.

Maar uiteindelijk zal onze Aarde altijd een manier vinden om verder te evolueren. Zelfs als het menselijk ras is uitgestorven.




Gebruikte instrumenten:
* Akai MPC-Een
* Toegang Virus TI Polar

Opname:
* Bitwig Studio

Ik hoop dat je het leuk vindt :-)
 
Inderdaad een prachtige compositie op een gedachte die ik alleen maar bij kan treden: ondanks het destructieve effect van de ´menselijke beschaving´ zal een deel van de natuur blijven evolueren (gelukkig maar). Dan hebben we toch niet alles naar de kl*ten geholpen :stupid.

Top resultaat in ieder geval, zowel de muziek als de video :okdan:
 
Zeer imposant en artistiek, wat een mooie reis weer!
Heb je die video ook zelf gemaakt?? Dat is voor mij echt abracadabra, dat moet toch minstens zoveel werk als je muziek zijn geweest?
Dank je wel Bahamut .👍👍👍 Kost idd wel wat tijd maar dat vind ik nooit erg.

nderdaad een prachtige compositie op een gedachte die ik alleen maar bij kan treden: ondanks het destructieve effect van de ´menselijke beschaving´ zal een deel van de natuur blijven evolueren (gelukkig maar). Dan hebben we toch niet alles naar de kl*ten geholpen :stupid.

Top resultaat in ieder geval, zowel de muziek als de video :okdan:
Thanks Danny. Ben het helemaal met je eens. Super dat je 'm kunt waarderen 👍👍👍
 
Back
Top