Age of the Timetravelers

Heel tof, vind ook juist de opera er wel bij horen.

Eerste wat in mij opkomt is Camel / Oude Genesis / Jean-Luc Ponty achtige prog. rock maar dan in een nieuw jasje. Elle lange opbouw en complexe solo's op het eind. Ik hou er wel van.
 
Heel tof, vind ook juist de opera er wel bij horen.

Eerste wat in mij opkomt is Camel / Oude Genesis / Jean-Luc Ponty achtige prog. rock maar dan in een nieuw jasje. Elle lange opbouw en complexe solo's op het eind. Ik hou er wel van.
Super Pilheinz dat je hem kunt waarderen.
Ik kom zo te horen uit een andere (muzikale) tijd :)
 
vind hem goed tot die vervelende gitaar er in komt (is niet mijn stijl). Geluisterd met goede koptelefoon (sennheiser hd380 pro) en klink goed.
 
Ah super dat je hem goed vind klinken Retiep.
Ik ben van de oude stempel dus naast synth-klanken helemaal van de gitaren, hoe meer hoe liever😁
Zo heeft iedereen z'n voorkeuren en allergieën merk ik.
 
Die operavocaal kan wat mij betreft ook achterwege blijven, die voegt voor mij niets toe. Verder vind ik het een bijzonder fijn nummer. In het eerste deel dat er drums bijkomen lijken de drums (de snare vooral lijkt nogal lui) het arpje en dat orgel-achtige geluid hier en daar niet lekker gesynchroniseerd te zijn. Dat haalt de flow er een beetje uit.

Verder bijzonder sfeervol, vooral de wat rustiger delen. In het stuk met de heftige gitaarklanken vind ik de drums vrij zacht staan. Het is lekker afwisselend. Je zou ook kunnen zeggen dat het niet echt een coherent geheel is, eerder twee of vier verschillende nummers. Maar goed, genoeg ideeën in ieder geval. Edit: Wat Gloomy al zegt dus eigenlijk. :P

Dit scheelt voor mij weer typ- en denkwerk om te formuleren wat ik hierover zou willen zeggen. Gemak dient de (luie) mens :P

Eens met deze reactie.

Leuk gedaan trouwens ook dat filmpje. :okdan:Waarmee en hoe gedaan?
 
Dank je voor je berichtje Dozart. De vocaal moet er van mij perse in. Zal wel niet iedereen z'n kopje thee zijn maar vind het zelf van toegevoegde waarde. Aardig wat mensen vinden het net wel een verrijking.

Filmpje gewoon gemaakt met wat stock filmpjes en wat huisvlijt.
 
Back
Top