We are not alone [MPC Key 61, Acces Virus TI]

En wat is dan intelligentie? :?:geslaagd:
en hoe ga je er mee om?
De volgende sterrenstelsel is even verder op... :walker: (zo'n 2.60 MLY)
Daar ergens bij Andromeda links af, bij de vluchtheuvel rechtsaf en daarna als maar recht door...:D

Lekker nummer hoor!
Mooie gitaar solo...
 
Prachtige track heb je gemaakt :halleluja

En zo intelligent vind ik onze wereld niet,er komen alleen meer problemen bij:D
Dank je wel Andreos. Helemaal met je eens. Er zijn zelfs in deze tijd nog best veel mensen die in de ontkenningsfase zitten en volhouden dat de aarde plat is :beard:
 
We hoeven ons niet langer af te vragen of er buitenaards leven is, want dat is er vrijwel zeker.
Tja, laten we dan eens beginnen met een definitie van 'leven'.

Bovendien is het dierlijk leven op aarde niet alleen een gevolg van de omstandigheden nu, maar ook van een heleboel omstandigheden die geleid hebben tot de huidige toestand. Daarbij is onze waarneming (of beter: ons voorstellingsvermogen), hoe breed of diep die ook lijkt, bijzonder beperkt. Zonder echte wetenschap ("hoe verder men keek, hoe groter het leek") blijft er vooral filosofie over ("misschien is niets geheel waar... en zelfs dat niet").

Maar een leuk nummer. Die bubbelige klanken tegen het einde zijn wel wat hard.
 
Maar een leuk nummer. Die bubbelige klanken tegen het einde zijn wel wat hard.
Dank je wel Stupide. πŸ‘πŸ‘πŸ‘


Zonder echte wetenschap ("hoe verder men keek, hoe groter het leek") blijft er vooral filosofie over ("misschien is niets geheel waar... en zelfs dat niet").
Ik denk zelf dat het steeds meer wetenschap (patroonherkenning/kansberekening) is dan filosofie. NASA en andere onderzoeksinstellingen besteden er niet zonder reden heel veel aandacht/budget aan. De tijd zal het leren...
 
Gave track!! Steekt goed in elkaar en er gebeurt veel, echt een trip! :okdan: :okdan:
I want to believe, hehe :)
Hoe heb je die gitaar gedaan? Zelf gespeeld?
 
Dank je Bahamut. Super dat je 'm kunt waarderen.πŸ‘πŸ‘πŸ‘

"De gitaar" het ik idd live bespeeld middels met modwheel, pitchbend en aftertouch van de MPC-Keys waarbij het geluid door gitaareffecten is gehaald. Allerlei Sounds met een scherpe attack klinken dan enigszins als een gitaar (soms de ene keer geloofwaardiger dan de andere keer). Gitaarachtig spelen maakt het nog iets geloofwaardiger. Ik heb ooit daarvoor een soundsample van een elastiekje gebruikt😊
 
mooie track, (een) geheel, gestructureerd, vol, spanningsboog
VIDEO leidt wel meer af dan dat ie ondersteund
klinkt wat benepen/weinig dynamisch - mss de MPC (?)

wb andere humanoiden, ik geloof dat die er net zo (ver) voorstaan als wij, dus dat die net hun maan achter de rug hebben en nu kijken in visueel/infrarood/radio naar een aarde waar de dino's net verdwenen zijn/of opkomen, afhankelijk van de afstand
wat niet uitsluit dat er andere levensvormen zijn die over totaal andere vormen van reizen/communicatie beschikken/inzetten
 
mooie track, (een) geheel, gestructureerd, vol, spanningsboog
Dank je wel wavejockey πŸ‘πŸ‘πŸ‘

VIDEO leidt wel meer af dan dat ie ondersteund
Sommige vinden dat en leuk en anderen weer niet. Het ultieme voor mij is als muziek en beeld met elkaar in harmonie zijn. Zelf verveel ik me als ik steeds naar hetzelfde plaatje moet kijken in een youtube video.

klinkt wat benepen/weinig dynamisch - mss de MPC (?)
Ik snap wat je zegt, maar weet niet wat je bedoeld. De MPC klinkt gewoon geweldig als apparaat (aan dynamiek geen gebrek) en ik haal ook geen rare dingen uit met de uiteindelijk mix.
wb andere humanoiden, ik geloof dat die er net zo (ver) voorstaan als wij, dus dat die net hun maan achter de rug hebben en nu kijken in visueel/infrarood/radio naar een aarde waar de dino's net verdwenen zijn/of opkomen, afhankelijk van de afstand
wat niet uitsluit dat er andere levensvormen zijn die over totaal andere vormen van reizen/communicatie beschikken/inzetten
Wie zal het zeggen. Feit is dat NASA en vooraanstaande wetenschappelijke instituten de laatste tijd steeds nadrukkelijker onderzoek doen naar dit fenomeen, en dat doen ze niet zo maar want het kost hopen geld en legt een enorm beslag op de onderzoekscapaciteit.
 
Het duurt nog eventjes, lancering op z'n vroegst aan het begin van de komende jaren '40, maar NASA lijkt serieus te zijn over wat nu heet de Habitable Worlds Observatory. Wat het precies moet worden is nog niet bekend, twee eerdere voorstellen waren HabEx en LUVOIR en wellicht "leent" men ideeΓ«n uit die ontwerpen. Als er biosignatures zijn op aardachtige exoplaneten die redelijk dichtbij staan, daarmee moet men het met een redelijke zekerheid kunnen aantonen.
 
Het duurt nog eventjes, lancering op z'n vroegst aan het begin van de komende jaren '40, maar NASA lijkt serieus te zijn over wat nu heet de Habitable Worlds Observatory. Wat het precies moet worden is nog niet bekend, twee eerdere voorstellen waren HabEx en LUVOIR en wellicht "leent" men ideeΓ«n uit die ontwerpen. Als er biosignatures zijn op aardachtige exoplaneten die redelijk dichtbij staan, daarmee moet men het met een redelijke zekerheid kunnen aantonen.
Dit is met wat ik bedoel dat men er erg serieus mee bezig is.
 
Back
Top