Geomasonic - Specter

Fuck man, dit is euphorisch outofspace duister. Erg vette sounds, mix en verhaal. Wat heb je gebruikt hiervoor? Props dude!
 
Screenshot 2024-01-15 at 10.11.39.png
 
Zo, die gaat diep… Goeie productie, prettig in het laag iig. Er gebeurt voldoende om de aandacht goed vast te houden. Heerlijk onheilspellend, me like!
 
Mooie sounds en sfeer. Mooie mix. Ik blijf echter het gevoel houden dat er meer in had gezeten. Ik mis een moment dat de track op gang komt. En volgens mij komt dat door je keuze om de track op te bouwen in stukjes van 4 maten. Nieuw stukje, nieuw akkoord. Ik denk dat het de track ten goede zou zijn gekomen als je ervoor had gekozen om op momenten ook op de derde maat een wisseling der akkoorden toe te passen. Verder zou een snare op elke vierde tel (vanaf het moment dat de snare erin komt natuurlijk) ook helpen met het op gang brengen. De sfeer blijft zonder dit ook helemaal prima.
 
Het leuke van electronische muziek vind ik dat je compleet andere werelden kunt scheppeen. Dit is daar een perfect voorbeeld. Duister, dreigend, hypnotiserend. En met heel veel oog voor detail gemaakt, met de subtiele geluiden op de achtergrond en effectjes met random panning. Heerlijk om me hier bijna 8 minuten in onder te mogen dompelen, echt goed gedaan!
 
Alles klopt. Daar niet van. Goed gedaan. Daar niet van. Maar in deze 'stijl' kan je 1000 tracks posten en blijft het steeds in het duister tasten op wat je nu moet beoordelen.
En dan moet ik eerlijk zijn. Goed gedaan, maar ik krijg geen kippenvel. Omdat iik het persoonlijk eerder een uitgesponnen samenraapsel vind van goeie sounds. Maar ook niet meer. Sorry hoor.
 
Back
Top