• Graphic designers opgelet: Ontwerp jij het nieuwe Synthforum logo?
    Lees hier meer

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Geomasonic - Technician

Ion

Ingeburgerd
Erg leuk nummer, erg goed gemaakt ook. Er gebeurt de hele tijd iets, klinkt echt lekker. En zoals ook sKeLeTvM zegt: een hele goeie mix!

sinew1958

Ouwe rot
Erg leuk nummer, erg goed gemaakt ook. Er gebeurt de hele tijd iets, klinkt echt lekker. En zoals ook sKeLeTvM zegt: een hele goeie mix!

Idem.Niet dat ik hiervoor een stem geef, doe ik zelden en moet mijn genre van muziek zijn.

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
# Knap gemaakt maar voor mij iets te druk. Maar je hebt je eerste stem al binnen van Gloomy, dus dat is mooi :)

ohtar

Stamgast
Dit is totaal niet mijn muziek, maar wel weer een voorbeeld dat als iets gewoon kwaliteit is het toch wat voor mij kan doen. Zeer knap gedaan!

NGNS

Nieuwkomer
Lekker spannend en goed ritme. Veel afwisseling; voor mij nog niet te druk, maar wat minder is misschien beter?
Ook wel wat voor in een film/soundtrack. Ik vind 'm goed gelukt. Stem van mij!

seyor

Jeroen van Dijk
Knappe mix! Goede keuze van instrumenten/geluiden. Niet mijn muziek maar wel een stem van mij!

anoniempje

hobby knooier
Nostalgie! de track doet mij heel sterk denken aan een soundtrack van unreal tournament 1999 of unreal tournament 2004.
Eindeloos fraggen! Klinkt ook helemaal af.