Geomasonic - Specter

Geomasonic

Soundspirit
Lid sinds
13 november 2006
Berichten
156
Locatie
Amsterdam

Cover Specter 2small.jpg
 
Last edited by a moderator:
Duistere sfeer inderdaad met indrukwekkende soundscapes en sfeergeluiden, ondersteund door een dreunende sequence ... nice!!! Ik kan wel niet de ganse lengte de aandacht erbij houden maar dat zegt misschien meer over mij dan over de track :eureka:.

Stem.

:doei:
 
mooie diepe electronische track! de "enge" geluiden (stem samples vertraagd?) hadden wat mij betreft wat minder gekund, maar mss had je dat nodig om de sfeer te bepalen. ik heb iig de hele track met plezier beluisterd.
 
Productietechnisch echt één van de allerbeste. Heel strak gedaan allemaal.
Het mist alleen net een of ander melodisch dingetje om mijn aandacht langer vast te houden.
 
Damn, dit klinkt goed! Soundkeuze/design vind ik echt heel goed, en de mix is vol en toch mooi open! Toffe beat en opbouw.
 
Mooi de tijd genomen om op te bouwen.
Soms zit ik dan ongeduldig te trappelen van "nou, gebeurt er nog wat?".
maar dat had ik nu niet.... die vreemde rare monsterachtige vocal klinkende dingetjes hielpen daar wellicht bij... klinken lekker in elk geval.

de harde dreun tussendoor en de belletjes die volgen klinken wat dichtbij naar mijn smaak.
Dus al met al vind hem aardig lopen tot nu toe.

maar de richting die ingeslagen word op 2:55, dat is wel echt heel gaaf. maar ECHT heel gaaf.
ook die harde dreun doet het hier beter naar mijn smaak... wellicht omdat de rest van het arrangement hier wel wijd is af en toe....

Na die 2:55 ben ik geen seconde meer verveeld geraakt en heb ik geen puntjes meer gevonden waar ik over zou kunnen zeiken...
(want dat was het...zeiken.... nummer is hartstikke goed, van begin tot eind)
 
Verrassend en super geproduceerd. Toffe geluiden gebruikt en het werkt ook allemaal goed met elkaar. Misschien een kleine tempowisseling in het nummer verwerken.
Wou hooguit 5 stemmen uitdelen, dat gaat niet lukken dit jaar.
 
Back
Top