Geomasonic - Soul Ships

Hmm ja dit klinkt als iets wat de paddenstoelengebruikers onder ons waarschijnlijk zeer kunnen waarderen. Hoewel ik snap dat dit technisch dik in orde is qua sounds en mix en zo, raakt het niet echt mijn muzikale snaar. Raar is dat soms he? Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
 
Deze track pakte me gelijk vanaf de 1e panned delay, superrrr mix! Echt gaaf geluid hebben jullie neergezet. Deze ga ik zeker nog eens luisteren! +1
 
Korte reactie :okdan: lange reactie :okdan: :okdan: (persoonlijk niet helemaal wild van de drums maar dat is persoonlijk) verder wel een hele mooie productie. Top!
 
Zeer mooie track, echt top. Lijkt wel een kruising van Eat Static en NIN (zonder vocals) maar dan met een lager tempo.:okdan:
 
Geweldig gedaan, geluiden vind ik perfect uitgebalanceerd en origineel. Blijft spannend, verrast op sommige plekken, mooie opbouw én afbouw. Petje af!
 
Prima geluid, interessant samenspel, niks op aan te merken: heeft mijn stem!
 
Zeer gaaf... Qua opbouw en sfeer maar ook qua productie klopt dit gewoon helemaal wat mij betreft.
 
Oei, wat klinkt dit goed! Gaat hele hoge ogen gooien in de contest! Me like very muts!
 
tsja muziek vind ik wel OK, maar dat ge-boer er doorheen vind ik minder
 
Super verzorgd.. Dikke mix!! Sferisch, organisch.. er gebeurt van alles in de mix.. maar stiekem had ik nog een beetje gehoopt op een tonale afwisseling/thema.. maar je kan niet alles hebben.
 
Toch één van de weinige die mijn stem verdienen hier.Wat opvalt de stemmetjes die m'n tegenwoordig invoegt,ik zou een gaaf lead soundje invoegen.Tof gedaan.
 
Lekker duister, me like :okdan:
 
Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:

Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).

De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)

Jou 'score' in mijn lijst: 8,5 ++ +
Heerlijk diep donker. Als ik in de stemming ben, kan ik hier helemaal 'in verdrinken' (en dat bedoel ik positief ;)). Hey, goed plan, ik moet een lijstje maken met 'muziek per stemming'.
 
Back
Top