rvanommen
Ouwe rot
ook plugins e.d.Hoop dat ze de navigatie in het arrangement wat hebben verbetert.
Kun je nu ook je eigen samples, plugins en max dingen "taggen" of alleen de interne lib?
wat bedoel je met 'navigatie in arrangement'?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ook plugins e.d.Hoop dat ze de navigatie in het arrangement wat hebben verbetert.
Kun je nu ook je eigen samples, plugins en max dingen "taggen" of alleen de interne lib?
Ah i see,Door het arrangement scrollen. in zoomen, clip inkorten etc
Dat werkt nu voor mij niet helemaal lekker
Wil iemand toch nog eens samenleggen om Ableton een muis met middelmuisknop te sturen? Leak, al die pinch to zoom, maar ik ken echt geen enkele software die mmb panning niet ondersteuntZ = zoom in naar geselecteerde tijd / X= zoom back
W/H = optimzie width en height (komt ook neer op een zoom)
CTRL+ALT+drag dan krijg je zo'n handje waarmee je heel je arrangement vastpakt en links, recht, op en neer kan slepen... die is echt heel fijn.
Oh, dat duurt wel erg lang dan.....Nog steeds geen toegang tot de beta.
als ik je een klein beetje mag troosten... de laatste beta versie doet het niet ultra-lekker bij sommigen.Nog steeds geen toegang tot de beta.
ik heb hier ook nog geen toegang, ondanks een day 1 preorder. Ik denk inderdaad dat ze de beta toegang gestopt hebben om eerst de gevonden problemen te fixen.Nog steeds geen toegang tot de beta.
Hello ytse,
You've been granted full access to the Live 12 Public Beta test.