Ableton of ehhh?

ProTools is in zoverre gratis dat ik alleen een trial kan downloaden (wsch omdat ik dat een aantal jaren geleden ook heb gedaan...
Is dus geen optie voor me
Ik denk dat je de verkeerde link pakt. Probeer het eens vanaf hier:

Is gewoon gratis, ook als je al eens wat hebt uitgeprobeerd.
 
Als je setup nu werkt zou ik niks veranderen. Mocht je toch Ableton willen kopen, je krijgt de de Lite versie bij de meeste midi controllers van een paar tientjes er gratis bij. Ableton Intro is ook goedkoop. Rond de 60 euro volgens mij. En misschien ook nog wel korting rond deze tijd?
 
Ableton Intro heeft ook geen midi out naar externe apparatuur
Waar maak je dat uit op? Enige limitatie is dat je maar 8 MIDI tracks in een sessie kunt hebben. Ik zie nergens een beperking op externe apparaten.
 
Waar maak je dat uit op? Enige limitatie is dat je maar 8 MIDI tracks in een sessie kunt hebben. Ik zie nergens een beperking op externe apparaten.
Lijkt me ook sterk maar ga t zelf eens proberen.. voor oldskool house heb je aan 8 of 16 tracks eigenlijk wel genoeg
 
Lijkt me ook sterk maar ga t zelf eens proberen.. voor oldskool house heb je aan 8 of 16 tracks eigenlijk wel genoeg
Dat werkt gewoon hoor..midi out naar een external hardware apparaat.. live LITE,gratis versie
 
Waar maak je dat uit op? Enige limitatie is dat je maar 8 MIDI tracks in een sessie kunt hebben. Ik zie nergens een beperking op externe apparaten.
1700430234524.png

de meest linkse X is van Intro, de puntjes zijn van standard en suite
 
Back
Top