Waar kan ik iets vinden zoals de Rocket Socket?

Ophidian

Ouwe rot
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
864
Locatie
Arnhem
Ik zoek wat kunststof gereedschap zoals dit, wat ik met name in de UK en USA vindt:Rocket Socket

Ik vind één adres in Duitsland
Waar het uitverkocht is.
Maar dit moet toch ook gewoon in NL te vinden zijn. Ik weet denk ik ook gewoon niet waar ik op moet zoeken. Nylon/kunststof doppenset/sleutel/dopsleutel? Misschien zoek ik gewoon helemaal verkeerd.

Ik kan me niet voorstellen dat het zeldzaam is. Heeft een van jullie een idee?
 
Ik denk dat dit bij uitstek dingen zijn die prima 3D geprint worden. Bv op Thingiverse oid de stl's downloaden en die naar een 3D printservice sturen. Een beetje in de richting:

 
Ik had deze zelf bv al eens geprint, doet z'n werk prima:


1697801256046.png
 
Ja dat ziet er al hartstikke goed uit! Ik heb nog nooit iets ge-3D-print. Toch maar eens uitpuzzelen dan.
 
Je kunt bij de locale makerspaces e.d. daarvoor wel terecht. ik heb zelf in de 3D print facebook groep ook wel contact gezocht met kleine bedrijfjes die zoiets voor een klein prijsje konden doen. Ik heb iig een goeie ervaring gehad met bv levendigdsgn.nl . Die kon iig hoogwaardigere prints maken dan ik zelf kon.
 
Ben toch wel nieuwsgierig, wat doe je daar mee? Synth gerelateerd bedoel ik. Wat ze doen begrijp ik op zich wel:)
 
Ik wil er eigenlijk precies mee doen wat je op de foto van SmartBits ook ziet. Ik heb een paar panels die wat gevoelig zijn voor krassen en dan wilde ik zoiets proberen voordat ik er met ijzerwaren op aan de slag ga.
 
Ik weet niet welke maat je nodig hebt maar kun je niet een kunststof carrosseriering oid gebruiken voordat je een dopsleutel er op zet?
 
Back
Top