Doet iemand mee 808 day? Challenge 8/08/2023

1691531643284.png




Semi-live multitrack jam met Roland TR-6S, S-1, T-8 en SP-404 mk II. Met beetje Pulsar-23.

Excuus voor de rez peak ergens halverwege :D
 
Laatst gewijzigd:
@MonoTron geniaal! :D Kan je die effe apart houden, voor als iemand op SF een slechte grap maakt? Thanks..


@Yawgmoth, sorry, maar..... it needs more cowbell [insert MonoTrons inzending // hij was al snel nodig ghehe]

Ghehehe thanks :D
Track staat hier voor de pak voor alle forumleden om te gebruiken wanneer nodig.

Was natuurlijk een flauwe grap, maar kon niks maken hier op reis. Heb nog de online 808 geprobeerd maar die werkte niet op m'n telefoon ..
Dus heeft de oppas @batspinda van mijn studio (en kat en huis) maar ff de 808 (of tr08 of samples, geen idee) aangeslingerd en op aanvraag deze uitgebreide opname gemaakt
 
Laatst gewijzigd:
Love it!! Early house, die hihats!!! Wat een onheil in die track!
thanks!
benieuwd naar de verdere uitwerking, mocht het er van komen
Thanks, ben ook benieuwd of ik nog wat mee ga doen, voorlopig weer mn zinnen op een ander oud project naar de Cirklon overzetten :)
Ik herken de QuasiMidi Quasar patch/geluid... nice... ik heb er ook 1 staan
hehe vet, mooie poor mans classis, zeker als je veel muziek luisterde in de 90s :)
 
Nog even een reminder

Hard deadline is zondag 13 augustus.

Dus kom maar op! - ik heb hopelijk vrijdag en of zaterdag nog (speel)tijd
 
ooooo heren, ik ben aan 't luisteren geslagen en heb meermaals mijn ogen genietend dicht gedaan. Wat een fijn gevoel om zo beloond te worden met t starten van n topic.
Dank voor alle inzendingen! Ik had zoals julie merken ook een bak inspiratie en heb mijn gear veel gebruikt, jammer dat de telefoon zoveel stokken in mijn wielen stak bij de opnames (want t waren veel takes die faalden)
 
Een mini stukje uit een jam. Niet overweldigend maar 808day he. Lekker Live getweaked.
 

Attachments

  • 808.mp3
    6,1 MB
Back
Top