Reliq... Weer een nieuwe controller... Is het iets denk je?

wel vet hoor 32 cv als dat echt goed bugvrij werkt zonder latency
 
wel vet hoor 32 cv als dat echt goed bugvrij werkt zonder latency

Ik vind m zeer interessant maar wacht toch totdat ie er echt is, hij moet naadloos integreren in mijn setup, dus werken met Bitwig en geen noemenswaardige latency hebben of veroorzaken.
Ik heb gebruik nu een Motu set bestaande uit bestaande uit 3x HD 192 en 1 2408 mk3 met een roundtrip latency onder 1ms, CV in en out dus genoeg over de geluidskaarten maar een beetje extra kan geen kwaad.

Eerst zien en dan geloven dus want ik heb al te vaak gezeik gehad met bugs & latency
 
Zo te zien is de indiegogo campagne gestart en meteen al volledig gefund. Ze zitten nu op 663% van hun doel. Ik heb er een gepreordered. Dus dat ziet er goed uit!
 
+1 ben benieuwd, nu ff wachten
 
Op hun discord kanaal is het best druk dus volgens mij hebben ze vantevoren al veel mensen getrokken. Best een slimme zet van ze. En hun doel op indiegogo is laag. Dus het is niet zo gek dat ze snel over hun doel heen gaan, zelfs met alleen vips. Zo te zien hebben ze iets van 140 apparaten voor de vip prijs verkocht.

Ik hoop vooral dat ze ook voor die prijs ook nog een beetje marge hebben op het apparaat want als ze nu een hoop van die dingen met verlies moeten leveren gaat dat best snel de verkeerde kant op als er niet nog een hoop gewone bestellingen bij komen.
 
ik twijfel nog om op de knop te drukken. als ik die filmpjes bekijk vind ik m wat traag/niet snappy overkomen?
je douwt toch even 1100 euro ergens in zonder dat je weet wat eruit komt
32 cv en 16 gates is t alleen al waard ongeveer, maar t moet wel echt goed werken. de Reliq plugin die praten met de daw mogelijk moet maken hebben we nog amper iets van gezien ook
 
Mja, heb zoveel jaar terug de SEQ van polyend op pre-order gekocht. Wat was dat ding onbruikbaar met de eerste release software... Gelukkig redelijk snel een update gekomen, maar toch effe schrikken toen.
 
Back
Top