Again and again (dubsteppy)

Lekkere moddervette wub, me like! Toffe track hoor! Mooie combi van nasty elementen met meer melodische klanken en die subtiele vocal is ook vet gedaan :okdan:
 
Toffe track, maar de bass komt niet helemaal goed door hier, waardoor de clap erg overheersend is, terwijl de bass wel een hoofdrol zou mogen hebben.
 
Lekkere psychedelisch!
De basis is idd wat "monotoom" maar dat stoort niet want er is genoeg om naar te luisteren. :okdan:
niet saai maar zeker niet commercieel (of toch wel?)
want het is dansbaar...:okdan::okdan:
 
Toffe track, maar de bass komt niet helemaal goed door hier, waardoor de clap erg overheersend is, terwijl de bass wel een hoofdrol zou mogen hebben.

Check! Ik wilde de mix vandaag nog even met verse oren beluisteren maar dacht dat het al redelijk in balans is.

Dank ook voor de reacties, het is misschien inderdaad wat monotoon, maar het hypnotische en minimale is vaak wel wat ik opzoek. Om het spannend te laten blijven is dan de uitdaging!
 
Fijne track.
Ik schrok wel even omdat er een behoorlijke kraak in zit, vooral rechts. Dacht even dat m'n koptelefoon opgeblazen was. Maar het zat ook in de monitoren, dus ik ga er van uit dat hij in de opname zit.
 
Back
Top