Hardstyle Producers gezocht om samen muziek te maken (collab)

i1h

Nieuwkomer
Lid sinds
31 mei 2023
Berichten
2
Locatie
Rotterdam
Hi, ik ben al enige tijd fan van hardstyle muziek en ik ben sinds kort begonnen met wat nieuwe producties en remixes.
Ik vind het geluid van bijvoorbeeld Subzero Project, Da Tweekaz en Outsiders wel leuk.

Ik zou het leuk vinden om met 1 van jullie een collab te starten voor iets meer gezellligheid en iets meer inspiratie.
Ben je beginnend, of al langere tijd bezig met Dance / Hardstyle Producties en heb je zin om samen aan een track te werken, laat dan hieronder een berichtje achter of stuur me een PM.

Ik werk zelf met Ableton Live (maar als je een andere DAW gebruikt maakt dan niet zoveel uit), en ik heb thuis een kleine thuis studio.
Ik kan al redelijk eigen Kicks maken en ook Hardstyle Leads (niet geheel onbelangenrijk bij de Hardstyle genre).
Ook heb ik enige kennis van muziek theorie en kan redelijk met toets instrumenten overweg. Ik woon in Rotterdam.
Ik heb eventueel toegang tot een echte studio ruimte dus we kunnen eventueel een middagje samen zitten, of gewoon online, of natuurlijk een combinatie.

Stuur een berichtje als het je leuk lijkt!
 
Back
Top