Teammate gezocht

Slope Creations

De Muzikale Polygamist
Lid sinds
20 november 2002
Berichten
129
Locatie
Rotterdam
Producer/Beatmaker (M) uit Rotterdam zoekt TEAM MATE (M/V). Ben jij:

Producer/Beatmaker en/of Songwriter en/of Instrumentalist

Om samen te werken aan:

-Tracks voor vocalisten (en/of)
-Rapbeats (en/of)
-Dance (en/of)
-Muziek voor films etc.

Mijn stijl is redelijk breed, maar mijn SOUND bevindt zich vooral in het gebied waar de volgende stijlen samenkomen:

-Triphop
-Hiphop
-BASS (DnB, dubstep, Trap etc)
-Rock
-Industrial
-Techno

Een track die wel representatief is voor mijn muzikale essentie: https://soundcloud.com/user-89786573...reations-scape

Ik besef me heel goed dat ik nogal breed inzet met mijn stijlen en 'produktwens', maar dat is mijn liefde voor de muziek ook. Zou ik iemand tegenkomen die bijvoorbeeld een perfecte match is voor een House project, dan gaan we house maken. Ben je een goede songwriter, dan gaan we samen songs schrijven, waarbij ik de productiekant voor mijn rekening neem.

Ik zit zelf in Rotterdam, maar heb vervoer en ben bereid te reizen voor het juiste project. Eventueel op afstand werken kan uiteraard ook.

Wat ik als mijn sterke kanten beschouw:

-Sfeertjes neerzetten
-Drums & percussie
-Bedenken van hooks en zanglijntjes
-Werkethiek

Ik heb zo'n 20 jaar in bandjes gedrumd, dus het ritmische deel zit wel goed. Ik speel een paar akkoorden op de gitaar, maar daar houdt het mee op.

Waar ik minder goed in ben (en wat dus fijn zou zijn om aangevuld te zien):

-Muziektheorie: Akkoordenschema's, harmonieën
-Mixen / Masteren

Nog iets over mezelf:

Ik ben gewend in bandjes te spelen en de dynamiek van een groeps effort is wat ik mis in de 'studio'. Iemand die je zegt wanneer het goed is, of iemand die het overneemt wanneer je een deur hebt opengetrapt. Iemand die je aanvult dus ....

Voor mij is creeëren ontzettend belangrijk, het gaat verder dan een hobby. Mijn intentie is wel degelijk om er écht serieus mee aan de slag te gaan. Vrijblijvend jammen is leuk, maar dat zoek ik niet. Als ik op kom dagen, dan kun je rekenen op mijn volle inzet. Dat geldt niet alleen voor muziek, zo zit ik gewoon in elkaar. Ik zoek iemand met dezelfde werkethiek.

Motto: Klinkt leuk is niet goed genoeg

Voel je je aangesproken? Dan hoor ik graag van je. PM me maar.

De meestgebruikte tools uit mijn gereedschapskist:

DAW:
-Cubase 10 Pro
-Reason 11 Suite

HARDWARE:
-Focusrite Scarlet 1st gen
-Maschine mk3
-Komplete Kontrol S49
-Arturia Minilab (voor onderweg)
-Mackie 802-VLZ23 mixer

SOUNDS:
-Komplete Ultimate 11
-Halion 6
-Nexus
-Roland XP30
 
Back
Top