Goedkoop, eenvoudig en degelijk - kan dat?

kennelijk gaat de betaling via PayPal

Dat zal voor hem wellicht voordelen hebben om de meeste betalingen langs die weg te laten verlopen, maar omdat het binnen de EU is zou je 'ns kunnen vragen of het ook via een overschrijving kan. Van IBAN naar IBAN rekening, dat is ook voor hem niet zo ingewikkeld, zou je denken.
 
Ladik heeft heel interessant spul. Zoals dit: E-480 Contour generator (8HP) – ladik.eu

Is mij nog niet helemaal duidelijk, maar die module zou mogelijk twee echte integrators kunnen bevatten...

Edit: nee, toch niet. De slew wordt met knoppen ingesteld... :(
 
Laatst gewijzigd:
Bij Doepfer moet je wel opletten qua diepte want ik had een simplele vca gekocht (A130-2) maar die paste alleen ondersteboven in de case, dat was de eerste keer dat ik problemen had met plaatsen.
Befaco kan je ook 'ns kijken misschien want die hebben heel veel diy en goede beschrijvingen, niet duur en mocht er iets stuk gaan kan je altijd weer onderdelen kopen.
 
Ik heb ongeveer 5 cm ruimte in de diepte in mijn case. Weet niet of dat veel of weinig is...?
 
Klopt de regel van rode streep (-12V) aan de onderkant van de module voor Doepfer wel steeds?
Nee, hebben sowieso geen rode streep. Maar een dikkere streep of er staat J1.
 
Ik heb ongeveer 5 cm ruimte in de diepte in mijn case. Weet niet of dat veel of weinig is...?
Bij mij is er ongeveer 6,5 com diepte maar dat was voor die vca toch te weinig, gelukkig gaat die case schuin de diepte in aan de achterkant.
 
Die module ziet er ook raar uit, alsof ze hun best hebben gedaan om die module flink naar achteren te laten prikken...
 


Toen ik die gammele snoertjes en stekkers zag was het mij direct duidelijk dat dat 'm niet gaat worden.


Och, het heeft wel wat. :D Ligt eraan wat je ermee wil. Voor zelfbouw heb ik al lang op het lijstje van mogelijke projecten een Lunetta-achtige modular. Met de nadruk wat minder op de eigenlijke synthese, maar vooral op klokken, generatieve dingen, automatische sequencers, etc. Als basis zodat je niet alles hoeft te bouwen, en daardoor meer tijd om me te richten waar het me vooral draait, is dat best interessant.
 
Even opgezocht wat een Lunetta-achtige modular is. Maar dat ziet er ook veel degelijker uit dan die AE Modular met zijn iele stekkertjes en draadjes. Dat is dan ook wel interessant.
 
Ik kan Ladik aanraden, hij heeft er unieke modules tussen zitten. Ik heb er diverse weer van verkocht, achteraf met spijt als haren op mijn hoofd, want ze zijn tweedehands niet even makkelijk te krijgen. VJ is ook super behulpzaam als je ergens vragen over hebt, zoals bijvoorbeeld modificaties. Wat ik echter nooit heb begrepen is dat zijn mailadres Tsjechisch is maar z'n prijzen in Engelse ponden. Weet iemand waarom de prijzen niet in Euro's zijn?
 
Ladik modules hebben echt een gunstige kwaliteit prijs verhouding. Ik heb er 5, werken goed en er zitten hele unieke tussen. Mijn favoriet is toch wel uncertainty lfo L-122.
Doepfer, altijd goed... ruim/helder en stevig En pica (drums) hier zijn ook fijn. Meeste heb ik 2e hands.
 
Back
Top